Gutt17 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har fått meg ny bil, Nå om viteren blir det mye dugg i bilen, spesielt i vinduene bak. Jeg har stilt inn varmen sånn at det kommer på frontruta, ellers kommer det dugg der og. Noen tips til at det ikke blir dugg? Bilen er en 94 modell. Hadde en 98 modell og den blei det ikke sånn i. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 De to viktigste faktorene mot dugg i bil, er at rutene er helt rene og at det er minst mulig fuktighet inne i kupeen. Bruk gjerne et spesialmiddel (glassrens) for rutene, for å bli kvitt all film på rutene. Har du aircondition, så vil den tørke ut luften inne i bilen, om du lar den gå også om vinteren. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Lekkasje av noe slag tenker jeg. Kjøp avfukter. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Veldig viktig at den knappen for luft står på "frisk luft" og ikke den som resirkulerer. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Takk opp mattene i gulvet og sjekk for fuktighet. Plastpropper i dørken manglet i Audien min. Masse vann og dugg. Endret 6. februar 2012 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Takk opp mattene i gulvet og sjekk for fuktighet. Plastpropper i dørken manglet i Audien min. Masse vann og dugg. Hvilken modell har du, og hva slags palstpropper er det snakk om? Har en A4 som lekker noe helt idiotiskt mye for tiden, og finner overhode ikke ut av hva problemet er på egenhånd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå