Hei Sveis Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det gjør jeg. Har et program jeg kan taste inn bokstavene jeg har til rådighet, og så velge hva slags bokstav den skal starte med eller slutte med. Helt Genialt! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg jukser ikke, det tar jo bort hele meningen med spillet. 8 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg spiller ikke wordfeud, det er for mainstream. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hva i all verden er da poenget med å spille? 4 Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er jo som å gå på skolen og ikke følge med.. 4 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Korleis er det genialt? Viss ein let eit program spele for seg er det liten vits å spele i det heile teke... Endret 6. februar 2012 av Bikkebakke 6 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hva i all verden er da poenget med å spille? Ego. For å føle seg bedre enn andre. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) husk at du vinner ingenting ved å jukse. Du ødelegger gleden til andre, samt meningen med spillet! hvorfor jukser du? Endret 6. februar 2012 av Aksel114 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det gjør jeg. Har et program jeg kan taste inn bokstavene jeg har til rådighet, og så velge hva slags bokstav den skal starte med eller slutte med. Helt Genialt! Og du synes det er gøy? Føler du deg flink som vinner hver gang? Ser ikke poenget med å spille når man jukser og lar et program gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Det gjør jeg. Har et program jeg kan taste inn bokstavene jeg har til rådighet, og så velge hva slags bokstav den skal starte med eller slutte med. Helt Genialt! I dagliglivet ville jeg kalt deg en jævla kødd, men jeg får vel finne på noe fint å si: Så flott for deg!! De beste spillene er de hvor du vinner UANSETT!!!!!!!!!!!!! Endret 6. februar 2012 av Dohvakiin Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ego. For å føle seg bedre enn andre. Den følelsen oppstår ikke dersom man vet med seg selv at man har spilt uærlig. Slik er det i alle fall med meg. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg enser sinne... Noen som suger i Wordfeud her? 1 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg enser sinne... Noen som suger i Wordfeud her? Nei, men skal innrømme at jeg blir irritert når folk jukser og ødelegger for andre. Det er egoistisk. 1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg enser sinne... Noen som suger i Wordfeud her? Nei. Jeg bare hater å spille mot noen som jukser. 1 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hva er poenget med å spille dette spillet lenger? Vet jo aldri når man møter noen som jukser 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg spiller bare med venner og bekjente. Er tryggere da. Er uansett gøy å få brynet seg litt. Det å vinne er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hva er poenget med å spille dette spillet lenger? Vet jo aldri når man møter noen som jukser alltid gøy å spille med venner holder meg stort sett langt vekk fra "play with random" knappen Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 husk at du vinner ingenting ved å jukse. Du ødelegger gleden til andre, samt meningen med spillet! hvorfor jukser du? Fordi det gir meg gleden av å vinne. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fordi det gir meg gleden av å vinne. Det er ikkje du som vinn. Det er programmet som vinn for deg. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fordi det gir meg gleden av å vinne. Det samme tenkte jeg når jeg var yngre og spilte Starcraft og Counter-Strike med cheats. Åh gud så gøy det var å vinne! Og så tok det et par uker og jeg ble lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå