liquorice Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er jo mye buzz rundt afrikansk mango nå. Det fører visstnok til at man går ned i vekt. Er det noen her som har prøvd, og som vet om det stemmer? Og om det evt. varer, eller om man må fortsette å bruke det når man har gått ned x-antal kilo? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvis du bytter ut et måltid med en mango, ja, så går du nok ned i vekt. Det gjelder forøvrig hvilken som helst mango. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvorfor bytte ut med en mango? Kan man ikke bare bytte ut med ett eple eller noe annet? 1 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Ikkje for å vere ein party pooper her, men det er no strengt tatt ikkje vanskelegare enn å ete sunt og trene regelmessig? Ein trenger ikkje noko mirakelkur. Endret 6. februar 2012 av Cho-san 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Hvorfor bytte ut med en mango? Kan man ikke bare bytte ut med ett eple eller noe annet? Jo, det er klart man kan, men tråden handler om mango. ete sunt å trene regelmessig? Nå går du for langt, unge mann! Endret 6. februar 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Mango er dyrt... Det er da bedre å bytte ut til noe billigere så går man ned i vekt og sparer penger samtidig Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Åh, hjelpes. Da spiser jeg pære isteden. Dere kunne heller bare sagt at dere ikke vet hva dere prater om Mye enklere. Lenke til kommentar
shanne Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil så snakker du vel om "Avansert Afrikansk Mango"? Det handler ikke om å bytte ut et måltid med en mango, det blir jo helt feil.. Det er piller det er snakk om, såkalte slankepiller. Sjekk ut denne linken: http://www.everydaylifestyle.net/helsenyheter/flat-mage-diett/2/?t202id=6236&t202kw=fbr_fc&c2=fbr_fc Er visst mulig å få gratisprøver! Håper dette hjalp. Man kan jo spise mango også, men det buzzet jeg har hørt de siste dagene gjelder disse pillene! Endret 7. februar 2012 av shanne Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 De fleste slankepiller virker ikke og driver bare med ett falsk vitnesbyrd via reklamer osv... Jeg har ikke peiling på mango eller mango dietter men er det noe i mango som liksom skal redusere vekten? Hvis det ikke er det så er det bare til og bytte ut for eksempel noen måltider til en pære... Pærer er billigere Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis jeg ikke tar helt feil så snakker du vel om "Avansert Afrikansk Mango"? Det handler ikke om å bytte ut et måltid med en mango, det blir jo helt feil.. Det er piller det er snakk om, såkalte slankepiller. Sjekk ut denne linken: http://www.everydaylifestyle.net/helsenyheter/flat-mage-diett/2/?t202id=6236&t202kw=fbr_fc&c2=fbr_fc Er visst mulig å få gratisprøver! Håper dette hjalp. Man kan jo spise mango også, men det buzzet jeg har hørt de siste dagene gjelder disse pillene! Ja! Det var disse jeg mente! Jeg lurer bare på om det varer, eller om det er slik som det er med andre superdietter der man går opp igjen straks man slutter på dem? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det beste man kan gjøre for å gå ned i vekt er å trene regelmessig. Piller og dietter funker som regel ikke! 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Åh, hjelpes. Da spiser jeg pære isteden. Dere kunne heller bare sagt at dere ikke vet hva dere prater om Mye enklere. Du kunne jo sagt at afrikansk mango var en pille. Så kunne jeg sagt at ingen piller funker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er gjort en studie på frøene til arten Irvingia gabonensis i forhold til vekttap som viser at selv om inntak av frøene kan føre til vekttap vil fettprosenten holde seg uendret. Se her. Med andre ord mister man noe annet enn fett om man tar dette tilskuddet, sansynligvis vann og/eller andre typer vev, og det er tapet av dette som fører til en vektreduksjon. Det er nærliggende å tro at vekten vil normaliseres igjen så fort man slutter med produktet, eksempelvis vil veskebalansen gjenoprettes, tapt muskelmasse vil gradvis bygges opp igjen, etc. Forøvrig er det gjort større studier på effekten av tilskudd av andre typer kostfiber i forhold til vekt som indikerer at kostfiber ikke har noen statistisk signifikant effekt i forhold til vektreduksjon. Mitt tips er å bruke pengene på noe annet, gjerne relatert til fysisk aktivitet. 1 Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Det er gjort en studie på frøene til arten Irvingia gabonensis i forhold til vekttap som viser at selv om inntak av frøene kan føre til vekttap vil fettprosenten holde seg uendret. Se her. Med andre ord mister man noe annet enn fett om man tar dette tilskuddet, sansynligvis vann og/eller andre typer vev, og det er tapet av dette som fører til en vektreduksjon. Det er nærliggende å tro at vekten vil normaliseres igjen så fort man slutter med produktet, eksempelvis vil veskebalansen gjenoprettes, tapt muskelmasse vil gradvis bygges opp igjen, etc. Forøvrig er det gjort større studier på effekten av tilskudd av andre typer kostfiber i forhold til vekt som indikerer at kostfiber ikke har noen statistisk signifikant effekt i forhold til vektreduksjon. Mitt tips er å bruke pengene på noe annet, gjerne relatert til fysisk aktivitet. Takk! Det var dette jeg var ute etter Jeg har prøvd å finne ut av det selv, men kom bare frem til sider hvor de sa hvor bra det er. Trening og sunt kosthold er selvsagt alltid best, jeg har aldri sagt noe på det. Men å gå fort ned i vekt... hvem vil ikke det? Jotakk, dette hjalp masse! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det finnes ingen mirakelkurer. 1 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er ikkje spesielt vanskeleg. Det er energi inntak vs bruk av energi. Har sjølv nettopp gått ned 7 kilo på 2 veker, og det er samtidig som eg har bygd muskelmasse (reel fettprosent nedgang er dermed større). Og då er eg ikkje spesielt tjukk til å begynne med (BMI på 21, med ein del musklar frå før). Einaste eg gjorde var å skifte ut alt som er usunt med sunne alternativer (Hadde aldri orket verken diett eller sulting, er alt for glad i mat). Det skal seiast at eg bur i Polen for augonblikket, so mat er jo relativt billig her. Levde for det meste på magert kjøtt som kyllingfilet og svinefilet. Stekt i panne uten olje eller smør. Ein heil del egg i tillegg. Mykje grønnsaker (det kan du ete so og sei ubegrensa av, med untak av nokre få som feks mais). Kjøpte inn mykje forskjellig krydder, sånn at maten ikkje vart kjedeleg. Minst mulig av karbohydrater i form av pasta, brød, poteter, mais osv. Minimalt med fett (utan om ein god mengde Tran om morninga (Hjelper på proteinsyntesa for muskelbygging, lenge leve physiology), samt vitaminpiller. All brus vart byttet ut med vatn (i verste tilfelle lettbrus, men mykje gøy forsking på det og kreft i det siste), kuttet og ned på mitt ekstreme inntak av melk Dette er eit kosthold det heilt fint går an å leve med. Eg unna meg i tillegg fleire turar på restaurant med venner. Treninga var ca 4-5 gangar i veka. Med både kondisjon og fullkropp styrketrening kvar gang (noko ein ikkje skal gjere om kroppen ikkje er vant med trening frå før av). Kondisjon (30 min på 13 km/t på mølla) for å forbrenne. Og styrketreninig for å bygge musklar (meir musklar = større energiforbruk. Ein kan altså sitte i ro og forbrenne meir! Win win). 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Det finnes ingen mirakelkurer. Her har vi en som har skjønt det! Endret 8. februar 2012 av BirgerCaC 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå