1245112654122755325882462 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jaa, såg den egentlig bare lurte på om du egentlig var klar over at noen faktisk bruker det tåpelige drittet der til slagord >< Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Alfa Romeo, har alltids vært, og kommer alltids til å være favorittbilen. Derimot er hverken Fiat, Lancia, Maserati, eller Ferrari helt gærnt. 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 BMW, Mercedes-Benz, Subaru, Mazda og Toyota.. I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvorfor liker jeg ikke Mercedes uansett hvor luksus de kan være.. Får en følelse av taxi når jeg sitter i en. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Audi, en soleklar vinner for min del. Hver eneste 2012 modell produsert av Audi ser fantastisk ut etter min mening, jeg kunne tenkt meg hver eneste en av dem, og det er ingen annet merke som klarer å lage så mange fine biler. BMW kommer også høyt opp, men har et gørr-kjedelig interiør som de har hatt i alle år, samtidig som de begynner å få mongolide baklykter på mange av bilene, og ikke alle bilene ser like bra ut. Mercedes har mange gode biler, og en del kjedelige også. Taxi-følelse trekker ned en del også. Andre merker kan ha en god bil i ny og ne, men ikke i nærheten av Audi. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Alfa Romeo, har alltids vært, og kommer alltids til å være favorittbilen. Derimot er hverken Fiat, Lancia, Maserati, eller Ferrari helt gærnt. faen og da, skulle legge meg nå, men ender opp med å se igjennom prosjektene dine herlig herlig! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Alfa Romeo, har alltids vært, og kommer alltids til å være favorittbilen. Derimot er hverken Fiat, Lancia, Maserati, eller Ferrari helt gærnt. faen og da, skulle legge meg nå, men ender opp med å se igjennom prosjektene dine herlig herlig! Takk for det! 155en har gjennomgått mye rart, men begynner snart å bli OK :-) 156en har bare fått masse deler, men ingen jobb 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Altså ramser bare opp bilder jeg faktisk har sittet i. Volkswagen Tuareg V10, en av de beste bilene jeg har sittet i. Så etterfulgt av Mercedes, kan ikke si at den mclarren jeg satt i var så behagelig, men en jeg likte svært godt å sitte i en høy standard C- klasse Mercedes. Ford Mondeo er svært digg å sitte i på langturer.. BMW m3... fy f*en...Trenger vel ikke å si noe mer...! Så lista går vel sånn her: - Mercedes - Volkswagen - BMW - Ford - og hmm...fordi jeg satt i den McLarren - Mercedesen må vel McLarren få plassen her Endret 15. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Mercedes-Benz. Favorittbilen: G 55 AMG Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 chevrolet støtter den meeeeeeget godt +1 her også Chevy all the way!!! Men kjører Renault nå og den forrige bilen min var en Skoda.. du kan ikke være frisk som kjører renault ;o hvorfor kjører du renault men liker chevy? ;o Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 chevrolet støtter den meeeeeeget godt +1 her også Chevy all the way!!! Men kjører Renault nå og den forrige bilen min var en Skoda.. du kan ikke være frisk som kjører renault ;o hvorfor kjører du renault men liker chevy? ;o Fordi Chevy er utenfor min prisklasse Men ingenting galt med Renault driftsikre biler Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Audi, lett. Andreplass er vell mercedes. SL65 AMG Drømmebilen min. Endret 17. februar 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 chevrolet støtter den meeeeeeget godt +1 her også Chevy all the way!!! Men kjører Renault nå og den forrige bilen min var en Skoda.. du kan ikke være frisk som kjører renault ;o hvorfor kjører du renault men liker chevy? ;o Fordi Chevy er utenfor min prisklasse Men ingenting galt med Renault driftsikre biler hehe. tulla bare da. men utenfor din prisklasse? spørs hva du ser etter Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Toyota, og Honda, mest pg.a. kvalitet, og de gamle modellene er ganske kule også (celica, supra, mr2, corolla ae86, honda s2000, honda nsx). Det er derfor jeg har kjøpt meg en 1985 toyota ae86 sprinter trueno, og skal ha en honda s2000 motor i den 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 chevrolet støtter den meeeeeeget godt +1 her også Chevy all the way!!! Men kjører Renault nå og den forrige bilen min var en Skoda.. du kan ikke være frisk som kjører renault ;o hvorfor kjører du renault men liker chevy? ;o Fordi Chevy er utenfor min prisklasse Men ingenting galt med Renault driftsikre biler hehe. tulla bare da. men utenfor din prisklasse? spørs hva du ser etter Sant det ja men hadde ikke verken råd til forsikring eller bensinen. Så ble Renault. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ford og Lexus/Toyota Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Mercedes siden jeg selv har en, hehe. Men ellers liker jeg også resten av Tyskerne, dvs. BMW, Audi og VW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå