Rippey Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Yeeee Haaa! Om 2 uker drar jeg til England på schooltrip! Fett nok, skal til en city som er called Scarborough. Lurer på om noen har vært der, eventuelt i York. Of vet om noen fete sjapper (skate, pc, tobakk) osv... og si litt om hvordan det er der. Takker for alle svar. PS: Beklager engelsk i innlegget, men øver meg til turen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 skate-saker er ikke spess billigere i england... tror jeg... muligens ett par hundre kr billigere på plater.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er ihvertfall dyrt på skate sjappene som ligger rundt omkring i bakgatene midt inne i London sentrum :o /me er i London mange ganger i året. Familie Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 jj.. hva med pc-deler da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Yeeee Haaa! Om 2 uker drar jeg til England på schooltrip! Fett nok, skal til en city som er called Scarborough. Lurer på om noen har vært der, eventuelt i York. Of vet om noen fete sjapper (skate, pc, tobakk) osv... og si litt om hvordan det er der. Takker for alle svar. PS: Beklager engelsk i innlegget, men øver meg til turen ohh...der har jeg faktisk vært, for endel år siden. Husker det var et ganske fint sentrum i scarborough. Med et svært marked i helgene eller noe sånt. Kan ikke helt huske hva det var av butikker der, men det var nok "det vanlige", altså litt av hvert Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er en bra cdbutikk i York et sted, var der i sommer. Trang by, lett å miste retningssansen. Ellers har jeg ingen interessant info om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå