jokko Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Bor i griselente strøk og ADSL kan vi se langt etter enda noen år. Så jeg har forandret IP-pakkestørrelsen til stor i "kort for ekstern pålogging", men jeg husker ikke hvor jeg forandrer størrelsen i Reggisteret .... kan noe hjelpe ?? Hilsen En som synes det går alt for tregt! Lenke til kommentar
abaddon Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Endret IP-pakkestørrelsen? Nå tror jeg du tuller fælt.... Størrelsen på en minimum IPv4-pakke er 20 byte(større med options da), og den kan ikke endres. Det du har stilt på har sikkert noe med komprimering over PPP eller noe, men jeg kan ikke si jeg kan hjelpe deg med å stille den tilbake igjen... :sad: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Neida, han har rett, det går an. Men er du nødt til å gjere det i registeret i tillegg? Skulle tru det var nok å gjere det der du har gjort det? Lenke til kommentar
jokko Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Jo helt riktig det går an! Det som leter finner det ut selv:) [HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetServicesVxDMSTCP] "DefaultRcvWindow"="64240" Lenke til kommentar
Bimmer Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Mer om trimming av Receive windows, og mye mye mer finner du her: http://cable-dsl.home.att.net/ Bimmer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå