oba89 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei! Er på jakt etter en ny bærbar pc og har ingen verdens kunnskap om pc så hadde satt pris på litt hjelp! Bruker den for det meste til surfing,nedlasting og se fotball på så trenger ikke ha den mest krevende! Men vil likevel ha en god pc nå som jeg først skal kjøpe en ny! Hvor mye må jeg ut med for en pc til mitt bruk? Kom med anbefalinger:) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kanskje mellom 2500-5000 kroner? Lenke til kommentar
oba89 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Ja tenkte på noe rundt 4-5000 kr men vet ikke helt hva jeg skal se etter! Vil ha en som holder en stund for har ikke hvert så heldig med de forje jeg har hatt! Noen som har noe anbefalinger? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Vet bare at det koster rundt 2-5k for en PC til den type bruk, vet ikke så mye om PC, bare Mac. Du kan jo bare ta en tur til nærmeste Elkjøp/Lefdal/Expert e.l. og spørre dem. Det enkleste er ofte det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå