genser Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg har planer om å dekorere litt i hjemmet, og ønsker å lage en panorama-plakat på omtrent 315 cm x 86 cm. Det beste hadde selvfølgelig vært å ha hele plakaten i ett stykke, men om det blir aldeles for dyrt må jeg nøye meg med flere ark. Noen som har tips til hvem jeg bør henvende meg til for priser? Regner med at den lokale fotosjappa ikke printer i slike dimensjoner. Internettbestilling er helt okay, ellers er det Trondheim som er byen. Takk for tips Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Send en PM "personlig melding" til forumbruker Ratleto, så kan det kanskje ordne seg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Alternativt kan du ta kontakt med Allkopi som kan skrive ut en god del forskjellige spesialstørrelser - de er dog ikke helt gratis Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 PANZERPRINT Snakk med Rune på 40 00 28 68 De kan repro og kan skrive ut på mer en 50 forskjellige medier. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Takk for tips. Tar det med meg Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Takk for at du tipset om meg, Nautica. Hvis trådstarter ikke har ordnet seg utskrift enda, så kan jeg opplyse om følgende: Jeg klarer bare utskrifter opptil 61cm på korteste side, og hvis man nedskalerer bildet, så blir det 223x61cm. Dette vil koste 404,- på Epson Luster 235g papir, eller 416,- på halvblankt (semi glossy) 250g papir. Frakt kommer evt i tillegg, 170,- med pakke med Posten. Dersom det er ønskelig, kan jeg dele opp bildet, sånn at du får det i størrelsen du ønsker, og regne ut en pris på det. I alle fall. Jeg kan love deg at panaoramabilder på over 2 meter er herlige å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå