Gå til innhold

Kan ikke installere grafikkdriver

Egeenz

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har akkurat formatert pc'n. Ettersom at jeg formaterte den, ble alt av drivere formatert og slettet/avinstallert. Nå som jeg skal oppdatere Grafikkdriver, eller så si, laste ned og installere ATI Catalyst osvosv så får jeg en feilmelding. "står noe om at driveren ikke er kompitabel med maskinvaren."

PCen, eller forsåvit spill, kjører mye dårligere nå etter jeg ikke har drivern.

GPU: ATI MOBILITY RADEON 5650.

Please... Takk for svar på forhånd

EDIT: Feilmelding: AMD Catalyst Mobility kan ikke lastes ned på grunn av ukompatibel maskin-/programvare på denne datamaskinen.

Denne versjonen av skjermkortet ditt støttes ikke. TA kontakt med produstenten av den bærbare datamaskinen for en oppdatering av skjermkortets driver.

Endret av Egeenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk denne.

Vil tro det ordner seg da.

Eventuelt, gå til produsenten av pc'en din sin hjemmeside, og last ned driveren derfra. Regner med dette er en laptop det er snakk om.

Takk for så rask svar. Ehm, det er den jeg har prøvd.. Også manuelt. Men får feilmelding hver gang. Jeg har en HP Pavilion DV6, tror du, at du kan prøve å finne drivern fra nettsiden til pcen? Finner ikke noe jeg..

EDIT: Feilmelding: AMD Catalyst Mobility kan ikke lastes ned på grunn av ukompatibel maskin-/programvare på denne datamaskinen.

Denne versjonen av skjermkortet ditt støttes ikke. TA kontakt med produstenten av den bærbare datamaskinen for en oppdatering av skjermkortets driver.

Endret av Egeenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...