JayMK93 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei! Jeg har traadlost bredbaand og er koblet til uten feil, men i de siste 2-3 dagene har jeg hatt utrolig tregt nett av og til, og ingen av oss lasted ned noe. Noen ganger kan jeg ikke engang bruke nettet, skype kobler seg ut osv, mens det staar at jeg fortsatt er koblet til nett. Jeg har ikke tilgang til ruteren, og hybel eieren er borte i en god stund saa reboot er ikke en mulighet. Det er enkelte stunder der nettet er helt find, men stunder som naa er det helt umulig aa bruke det aktivt. Er det noen andre maater aa fikse dette paa? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Høres ut som gateway problemet jeg og mange andre også opplever. Såvidt jeg vet skyldes det problemer med routeren, dvs at routeren sliter med å koble pc ut på nettet selv om pc har god kontakt med router. Noen ganger hjelper det å kjøre feilsøkingsprogramemt i windows, andre ganger ikke. Må nok dra ut strøm til router noen sekunder før det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå