RobertoS Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei! For noen dager siden fikk eg alle delene til den nye PC-en min. Men når eg skulle skru den på fikk eg ikke kontakt mellom skjermkortet og skjermen. Har prøvd forskjelige kabler og skjermer. Er det noen som har en løsning på dette? Her er PC-setupen min: HAF X ASUS RAMPAGE IV FORMULA BF3 X79 S-2011 ATX Intel® Core i7-3930K Processor XFX HD7970 Dual Fan Takk for hjelpen på forhand Lenke til kommentar
Pho7on Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Et idiot spørsmål. Har du plugget i PCI-E power connectors? Bare et kontroll spm Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Skrur pcen seg på? Kan du høre noen vifter eller er alt stille?? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 RAMPAGE IV Formula har jo feilsøkningsLED? Hva står det der? Er alle PCIe-sporene aktivert? Fungerer andre skjermkort? Lenke til kommentar
RobertoS Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Ja eg har koblet i PCI power connectors Pcen skrur seg på og alle vifter går, til og med skjermkort viftene. Feilsøkingsleden viser ingenting Alle PCI-sporene er aktive har ingen andre skjermkort og teste Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Prøv MEMOK!-funksjonen, hadde et lignende problem selv som ble fikset av dette. Hvis du ikke får bilde da er det nok noe som er defekt. 1 Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Prøv å bytte om på rammen.. prøv med en dimm, kanskje to? og sjekk om du får noe bildet. Hvis ikke vil jeg nok gjette på at skjermkortet ditt er DOA.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå