Gå til innhold

Ingen hørte på meg, og se hva dere gikk glipp av.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og poenget er?

Vi bare MÅ prøve det?

Jeg ble nysjerrig så kikka på youtube, men synes både lydene og grafikken var veldig dårlig(men så er jo spillet fra 2006 også).

Hurr durr ja grafikken er dårlig, da er det ikke noe poeng å spille spillet. Det MÅ ha bra grafikk og mulighet for quickscoping!!!

Lenke til kommentar

Og poenget er?

Vi bare MÅ prøve det?

Jeg ble nysjerrig så kikka på youtube, men synes både lydene og grafikken var veldig dårlig(men så er jo spillet fra 2006 også).

Hurr durr ja grafikken er dårlig, da er det ikke noe poeng å spille spillet. Det MÅ ha bra grafikk og mulighet for quickscoping!!!

Grafikk er bare et STORT +. :D

Lenke til kommentar

Ser ut som man fremdeles kan spille take command 2nd manassas, før var det umulig å få tak i.

Spillet var gitt ut av Activsion, som ikke gadd å gi spillet en sjangse, og i usa tar ingen av de store buitkkene inn pc spill lengre, bare console, så spillet ble bare gjemt bort i visse hyller, men det var populært og spillet ble solgt ut nesten med en gang, og activisjon ville ikke lage flere cder, så spillet ble utsolgt og folk fikk ikke spillet lengre, men når ser det ut som Norb og co har fått tilbake lisensen på spillet, og nå selger de det til en billige penger, som direct download.

Men jeg ville fremdeles anbefale å heller kjøpe scourge of war, samme spill, bare bedre grafikk, flere soldater og ikke minst bedre AI.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...