Gunfreak Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Jeg snakket om dette spillet masse på forumet, så mye at folk ba meg holde kjeft. Alle se bare spillet ser dritt ut, og ingen gadd å prøvde det, Vel spillet ble nettopp kåret til det 78ende beste spillet gjennom tidene i følge PC gamer Ingen i verden har hørt om dette super spillet, og syns for dem, jeg prøve å fortele det til dere, men ingen ville høre på meg. Endret 6. februar 2012 av Gunfreak Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Jeg spilte med en som jobber hos pc gamer i dir 7 NM (hjalp noen), artig fyr, lederen i guidet er visst redaktøren til pc gamer For min del kan du skrive essay lang tekst om spillet (kommer dog da ikke til å lese alt). Det er vel deres mening også, og ingen mening teller mer enn andre, eller? Jeg storkoser meg med star wars, selvom det begynner å bli litt slitsomt å skaffe bedre ting til min sith inq, uten venner og betaen hadde jeg nok aldri prøvd dette spillet. Endret 6. februar 2012 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Og poenget er? Vi bare MÅ prøve det? Jeg ble nysjerrig så kikka på youtube, men synes både lydene og grafikken var veldig dårlig(men så er jo spillet fra 2006 også). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Ja det var det alle sa, det så stygt ut, og derfor prøvde ingen det, Jeg påsto aldri at grafikken var spesielt bra, bare at gameplayer overgikk alle andre krigs spill. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg kan leve med det Er masse andre spill som fint klarer å kaste bort fritiden min Lenke til kommentar
AuflesProductions Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg beklager på mitt dypeste! Skyldfølelsen sitter godt i meg nå! Selvom jeg aldri har hørt om spillet eller deg.. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg beklager på mitt dypeste! Skyldfølelsen sitter godt i meg nå! Selvom jeg aldri har hørt om spillet eller deg.. Vel, folk som ikke har hørt om gud blir fremdeles sent til helvete, så uvitenhet er ikke en undskylding. 5 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 jeg fikk en litt sån mad scientist følelse når jeg leste starten xp Skal sjekke spillet 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Spillet er nå nestne umulig å få tak i, bedre at du prøver dette spillet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414496 Laget av samme karen, litt bedre grafikk, større slag, forbedret ai osv. http://www.scourgeofwar.com/index.shtml Du kan late ned hele spillet, og viss du av en eller annen grunn skulle finne at du liker det, kan du bare kjøpe en game key som låser opp spillet. "demoen" har 4 eller 5 toturals samt et lite mp slag Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ikke fan av strategi spill. Gikk jeg glipp av noe da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Kommmer ann på hva du ikke liker med strategi spill, jeg liker heller ikke vanlige RTS. Spillet handler mindre om å klikke så fort som mulig, men å tenke taktisk, du bruker historiske taktikker, så klart liker du ikke taktikk i det hele tatt, eller ikke er intresert i historie er jo ikke spillet noe for deg. Du får mye mer ut av spillet om du er intresert i militær historie Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg beklager på mitt dypeste! Skyldfølelsen sitter godt i meg nå! Selvom jeg aldri har hørt om spillet eller deg.. Vel, folk som ikke har hørt om gud blir fremdeles sent til helvete, så uvitenhet er ikke en undskylding. woooow serriøst! du sammenligner med gud?(som alle vet er noe tull). 7 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Nei det er bedre enn gud, siden dette faktisk finnes. Det er foresten intresant at jeg får flere svar på en tråd hvor jeg bitcher og klager, enn jeg fikk på tråden om selve spillet. 1 Lenke til kommentar
An0nymous Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Prøvde dette spillet, var kjempe artig! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Spillet suger. Styr unna. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ble nysgjerrig på hvor denne tråden med all klagingen var, jeg, men jeg søkte meg helt tilbake til 2007, og kunne ikke finne noe. Ble enda mer nysgjerrig på hva PC Gamer mener er tidenes beste spill når vi skriver 2012. Vet ikke helt om jeg ville sagt "Se hva dere gikk glipp av" når de ramser opp Skyrim, Fallout 3, World of Warcraft, Dragon Age og Oblivion i topp 10. Ved nærmere øyenkast så er det en sjokkerende dårlig liste de har kommet opp med.... men det er er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Aldri hørt om spillet..... Minte meg om denne perlen...som sikkert er et bedre spill også Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Jeg hadde bare valgt et av Total War spillene, framfor dette. Og bryr meg fint lite hva rank et blad gir et spill. Endret 7. februar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå