paithlezz Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har jeg koblet rett? Dere ser den koblingen til venstre for cpu, der det står 1R1, den glemte jeg først, så pcn gikk for full guffe men fikk ikke opp noe, ikke bios. Så ser jeg at det er en 8-pin, mens jeg bare hadde en 4 pin til overs. Koblet denne til der som dere ser, så den dekker bare halve tilkoblingen. Da fikk jeg kommet inn i bios, og begynte å installere w7 via usb. Den loader alle filene, men alt blir svart midt under installasjonen, og aktivitetslyset på minnepenna slutter å blinke. Kan det være at cpu får for lite strøm under installasjonen, fordi jeg MÅ ha en 8pin? Jeg sjekka ssd'en som jeg installerte OS på og det var kommet endel windows filer på den, men får altså ikke bootet OS via den. Står bootmgr is missing. Hva er feil? http://bildr.no/view/1099043 Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hadde vært fint om du nevnte hva slags hardware du har.. i allefall hva slags hk. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Specs takk MSI 790FX-GD70 AM3 tror jeg det er amd x4 cpu 4gb ram hd 5770 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 bump. Trenger å vite hva som er feil, ellers skal jeg klage på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå