V. Haugen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hør samtalen mellom FBI og Scotland Yard som Anonymous-hackerne tok opp. Hackere avlyttet FBI Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg trodde jeg gikk inn på amobil, det vil si en MOBILTELEFONSIDE, men isteden kom jeg tydeligvis inn på ITavisen. Kvaliteten her blir bare dårligere og dårligere. Eneste stedet å være er faktisk forumet, men det er ikke deres skyld, men brukerne. 4 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er det ikke det som er så fantastisk med media..at man kan velge hva man vil lese eller ikke? 3 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Nå som de har SOPA PIPA, så skal de f*** meg røyke SOCA også Endret 7. februar 2012 av Nator Lenke til kommentar
jakols Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Blir egentlig litt flau av på veiene av Etteretningstjenestene globalt som klarer å gå på en slik smell. å tenke at vi legger (frivillig eller ufrivillig) vår sikkerhet i hendene på folk som ikke engang klarer å holde en kryptert telefonsamtale offlimit for anonymous er litt skremmende, med tanke på at disse folka i Etterettningen skal være de beste innen sitt felt. så gjenspeiler det litt ferdighetene som ligger hos de motstridende partene. Så hvis Anon har like stor (om ikke mer) kompetanse enn etteretningstjenestene når det kommer til utføring av omfattende virtuelle operasjoner, men slipper å følge lovverket og alle standard prosedyrer som etteretningen må gjennom, så er Anon en Reel trussel mot alt de ser seg ut som mål. når Ikke engang "vaktuhunden" FBI er sikra mot Anon, så er det og reine for at INGEN er sikra mot Anon. Det virker som det er på tide å ta Anonimous litt mer seriøst enn først antatt...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg