Joachim_F Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Slik blir Uncharted-skapernes nye epos. Les hele saken Lenke til kommentar
Micius Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ser virkelig frem til et "Survival-spill" som dette her! Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Håper gameplay er bra, for handlingen er løftet rett ut av diverse andre zombie og virus- spill, filmer og TV-serier. Og så påstar de at det ikke er zombier... de bare ser og oppfører seg akkurat slik. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 ser intresangt ut , håper dette blir skikkelig "survival" der vi ikkje har plenty av ammo, ikkje alltid er smart og gå imot fienden men heller snike osv Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Av en eller annen grunn får jeg en følelse av at dette spillet kommer til å bli som "Siren: Blood curse" til PS3. Nedlastbart, flere "episoder", meny->mission->meny aktig.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Naughty Dog vil ikke skuffe. Uncharted serien er tekniske mesterverk, ingen andre spill har vært i nærheten. De som har prøvd Uncharted 3 og opplevd ørkenen for første gang eller city of brass når du kommer dit vet hva jeg snakker om. Det er rett og slett råere og mer detaljert enn noen nvidia tech demo jeg har sett med maksa ut tesselation. Det er bare insane å se på. Gameplayet er også meget heftig så dette har jeg troa på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå