walde01 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei, noen som har tips til en brukbar USB-docking? Etter min erfaring er det mye problemer med USB-dockinger, men håper det er kommet noe nytt og bedre mtp. USB 3.0 etc. Om det har noe å si, er det i hovedsak HP-maskiner det er snakk om. Takk for alle tips! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har ikke prøvd denne selv, men den ser ganske brukbar ut. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634192 Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 HP sin USB docking er faktisk sånn tålelig ålreit. Jeg har også skydd slikt som pesten på grunn av ustabilitet, men ble nødt til å sette det opp på seks maskiner hos en kunde som insisterer på å kjøpe utstyr selv uten å rådføre seg med meg... De har jo fortsatt det latterlige prinsippet om at du må koble til strøm på egenhånd, og dockingen har ikke på-knapp, så du må opp med lokket. I tillegg er alle tilkoblinger bak med unntak av "uplink" til PC-en, så du får kabler både foran og bak på en ellers nett liten boks. Men stabil er den i alle fall Lenke til kommentar
nojac Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som kjenner USB-docking fra Targus? De har en modell med USB 2.0 og MAC-støtte. Og en ny modell på vei med USB 3.0, men foreløpig ikke MAC-støtte (som vi er avhengige av) Hadde vært flott for eksterne foredragsholdere å kunne koble egen bærbar PC til projektor, lyd, mus etc via en enkel USB-kabel. Jeg har selv ingen erfaring med slike enheter. Lenke til kommentar
walde01 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Takk for tips. Tror kanskje vi venter med å innføre det hos kunder til vi ser hvilke muligheter det blir når det kommer dockinger med USB 3.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå