Makri Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Holder på å kjøre hodet gjennom veggen her snart. Har nå brent 3 CD-er som jeg skal bruke i en &%¤/&%W# stereo i en Renault Scenic. Problemet er at den %¤&¤%##" stereoen ikke vil spille av CD-ene. Skjønner nada. Er det noen som har tips/forslag til hva jeg bør gjøre? Spilte CD-ene til en venn i går, og det gikk helt fint, så er noe jeg gjør feil. Alle låtene er i MP3, jeg lurer på om kanskje det er det som er feil. Forskjellen på de tre forsøkene er at jeg har brukt forskjellig type CD-er. Men hvilket format må jeg da bruke? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Bruk et brenneprogram som kan brenne ut audio cder fra mp3 eller wav filer. Jeg bruker burnaware: http://www.burnaware.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Om du poster dette spørsmålet i dataforumet, er sjansen for å få svar bedre. Du må brenne cd'ene i audioformat. For bruk i en bilstero skal stort sett alle skrivbare cd'er kunne brukes. Du kan ikke bruke en skrivbar dvd plate som lyd-cd. Programmer som kan brukes er f.eks. mediaplayer i windows. Imgburn. osv osv. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Takker, fikk det til tilslutt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Vel da kan du forandre emnetittelen og sette [løst] fremfor.. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Ops, selvfølgelig. Glemte det helt. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå