Cobe Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Må faktisk si meg enig i med Stroyer på dette punktet... Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Spørsmål til Videoutstyr, Arne: Om man hopper på tilbudet ditt om oppgradering til Edition 5, og havner på nytt i samme sørpa med problemer, tar du programmet i retur med tilbakebetaling av kostnadene på oppgarderingen? Slik det nå er, er jeg i den situasjon av min kjøpte versjon av studio 8, fra Xpress Digital AS, har like stor verdi som hvilken som helst skadet CD..... degas Ingen vits for deg å oppgradere hvis ikke ting virker etter oppgraderinga! Jeg er helt sikker på at en oppdatering vil virke. Har sendt deg en privat melding med mer info Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er det noen spesielle problemer med capture også i Studio 8? Jeg prøver etter beste evne å få ned en 60 min tape med 3-4 timecode breaks i (samt et tilfellet av bytte til 32bits lyd - man må jo prøve når man er fersk ). Nå har jeg sittet her og captured og captured, samt lest litt her i forumet ved siden av, så plutselig forsvinner 30 min capture for meg. Søkk borte - ikke noen rester igjen, ei heller i mappa hvor jeg legger preview filene. (jeg vet høres jo som brukerne mine som ALDRI taster feil passord). Etter hver timecode break har jeg startet ny capture og gitt det nytt navn så jeg vet hvor på tapen det er. Synes funksjonen med å detektere scener automatisk var veldig hendig og tenkte å ta en grovredigering i Studio før jeg lemper alt over i Premiere og kjører batchcapture der. Åkke som: noen som vet hva jeg kanskje har gjort galt??? Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg hadde visst rota det til sjøl - nok om det ... Klarte å lage en liten snutt, med tittel, bakgrunnsmusikk , litt overganger osv uten at programmet krasjet Hvor henter jeg gevinsten? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Klarte å lage en liten snutt, med tittel, bakgrunnsmusikk , litt overganger osv uten at programmet krasjet Hvor henter jeg gevinsten? Nå syns jeg du er kravstor. Du har et Studio som fungerer, og så krever du i tillegg en gevinst?! Nei vet du hva!! Men fra spøk til revolver; om du ønsker gevinst for å lage video, og du ikke har noe imot å reise til Køben til helgen, kan du jo titte nærmere på: www.videomarathon.com. Vet det er flere nordmenn som reiser, vet dog ikke om det er flere plasser... /Øystein Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Regner med at de kjører maskinvare som takler Studio 8 da. Sakset dette fra siden deres: Vi vil i samarbejde med Actebis Computers opsætte 60 computere til klipning. I år klipper deltagerne på klippeprogrammet Studio DV version 8 fra Pinnacle Systems. Hmm - skulle vært moro å være der, men det er 170 mil sånn cirka i luftlinje til Køben herfra- ikke alltid bra å bo så langt nord. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er enig med alle som skriver. Har prøvd å kjøre 2 forskjellige maskiner med s.8 og det kræsjer så fort du prøver å rendre. (1.amd athlon 2000+ med 512mb.minne 80gb.hd.) (2 p.4- 2,4ghz. 512mb.minne 120gb disk, radeon 9700 pro) Har formatert og kun instalert studio med siste oppgradering 8,521. men det hjelper ikke. Jeg er den første til å bli med med på folkeaksjon. Har aldri vært borti noe program som er så totalt ubrukelig Lenke til kommentar
tomy Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 "instalert studio med siste oppgradering 8,521. men det hjelper ikke." Den siste oppgraderingen heter Studio 8.8.17 Update patch Her finner du den: http://pinnaclesys.com/docsupport1.asp?div...208&page_id=445 tomy Lenke til kommentar
Harnejac Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 "instalert studio med siste oppgradering 8,521. men det hjelper ikke." Den siste oppgraderingen heter Studio 8.8.17 Update patch Her finner du den: http://pinnaclesys.com/docsupport1.asp?div...208&page_id=445 tomy Den hjalp ikke noe hos meg ihvertfall! Men nå skal det sies at det hjalp å følge prosedyren jeg fikk anbefalt fra Pinnacle Support som jeg postet i denne tråden her tidligere. Har nå laget 1 time med U/V film, men for mye effekter og overganger tålte ikke renderingen, og stillbilder er fortsatt MEGET vanskelig å sette inn, skal det fungere med stills, så må ikke bildene være større enn ca. 200*300 pixler, da går det nesten helt fint (trenger et par forsøk eller tre :-? ) Dette prosjektet mitt var på 11 Gb renderet til avi. og 135 Mb i mpeg, men det var mye prøving og bannskap før det blei bra, husk ALLTID Å LAGRE ARBEIDET VELDIG OFTE, IHVERTFALL OM DU BEGYNNER Å LEGGE TIL MUSIKK O.L. Nå har jeg imidlertid lagt ei vcd.mpeg versjon av filmen på serveren min, så når jeg nå får den oppe åog gå så skal jeg poste en link til denne så kan dere se resultatet, og komme med kommentarer. Den tid den sorg :smile: ..... Hans Arne Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei! Jeg har knotet med Pinnacle i et halvår nå , og har fått opplevd litt av hvert.(av bugs!!) men fantastisk nok , etter at jeg formaterte hele maskinen, og installerte winXP istedetfor Win98 så har ikke programmet klikka *EN* eneste gang!! , selv er jeg uten forståelse for dette da jeg i Win98 måtte save i hytt og pine for ikke å miste noe. Men for å gjøre alt -BRA- igjen , så oppfører winXP seg ikke i det hele tatt. :-? Skal antageligvis oppgradere til Edition 5 så snart jeg får råd. Er enig i at det er dårlig policy å ha et slikt produkt , så ustabilt ute på markedet , så lenge! burdet vært ordna , eller at de skrur ned prisen til 149,- og gir tilbake penger til alle andre... men... den tid! :-? (maskinvaren som jeg kjører Studio8 stabilt på er ASUS A7N8X/AMDXP2100+/512MBRAM/2x80GB/Abit Siluro T400(nVidia)/WinXP , virka i 2mnd snart nå!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå