asicman Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 pi@raspberrypi:~$ cat /proc/cpuinfo Processor : ARMv6-compatible processor rev 7 (v6l) BogoMIPS : 697.95 Features : swp half thumb fastmult vfp edsp java tls CPU implementer : 0x41 CPU architecture: 7 CPU variant : 0x0 CPU part : 0xb76 CPU revision : 7 Hardware : BCM2708 Revision : 0002 Serial : 00000000b3c91a9a Lenke til kommentar
xip Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Ifølge posten så har jeg den imorgen Lenke til kommentar
xip Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=DV27TlD2GrE 4 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Fikk endelig en bestillingsbekreftelse, og fikk forventet levering.. i september!!... det er jo en stund til. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Har bestilt min nå, men kommer uansett ikke hjem til den før juli. Selve lekingen begynner vel heller ikke før studiestart. Følger også utviklingen til XBMC porten videre. Hvis bare Netflix hadde vært tilgjengelig her i landet gjennom XBMC på Linux så hadde jeg forøvrig blitt inntektskilde for filmbransjen. Kanskje skjer det noe på den fronten innen den tid? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Min er endelig på vei, fikk til og med inn bestilling første morgen de tok bestillinger. Tok sin tid ja, men nå skal det finnes på mye rart. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Hvis bare Netflix hadde vært tilgjengelig her i landet gjennom XBMC på Linux så hadde jeg forøvrig blitt inntektskilde for filmbransjen. Kanskje skjer det noe på den fronten innen den tid? Mener å ha lest at netflix kommer her til lands snart jeg.... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det kan stemme, men foreløpig er man fortsatt avhengig av silverlight som ikke finnes til Linux Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det kan stemme, men foreløpig er man fortsatt avhengig av silverlight som ikke finnes til Linux Moonlight fungerer som erstatning. Husker ikke helt PPA i hodet. Jeg så Superbowl direkte fra USA med den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Netflix fungerer ikke med Moonlight eller Linux. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Netflix fungerer ikke med Moonlight eller Linux. Du har rett med henhold til Netflix, fordi Moonlight ikke støtter DRM. Men Moonlight fungerer mot enkelte andre sider som bruker Silverlight, bl a TV2 og CBS (i hvert fall under Superbowl). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jupp. Vi er nok på samme side. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Støtter moonlight ARM arkitekturen da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Støtter moonlight ARM arkitekturen da? Mono er åpen kildekode, så du kan kompilere det til toasteren din om du vil. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 For alt jeg vet så kan de ha mye assembly i koden(selv om jeg egentlig ikke tror at de har valgt å gjøre det). Og da er det ikke bare å rekompilere det for en ny arkitektur Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Her finner du Mono for ARM: http://www.mono-project.com/Mono:ARM Så lenge du har kildekoden og du ikke trenger noen eksterne pakker, så skal du kunne kompilere kildekoden til hvilken arkitektur du vil. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Min er visstnok levert i dag, men må fortsatt vente to uker før jeg er hjemme og kan leke Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Tikket akkurat inn en mail hos meg: Dear XX Your Raspberry Pi has now been shipped from our warehouse. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som vet noe om toll, og hvor mye det kan bli? Den ligger jo akkuratt litt over grensa, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå