weebl Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 leste på twittern til rpi at neste kommer innen en mnd, og da kan man bestille i batch. så her på universitetet har en kul professor allerede satt opp bestillingsliste så studenter kan bestille og betale til han elns så bestilles det i universitetet sitt navn (noe som ser pro ut ) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hvilket universitet snakker vi om? ^^ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Jaja, får håpe jeg får mulighet å kanskje bestille ved neste batch.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hadde time da den ble lansert så ble ikke noe av i denne omgang Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hvilket universitet snakker vi om? ^^ Aberystwyth university i wales Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Har fått ikke en, men to telefoner fra Farnell etter at jeg hadde bestilt. Den første telefonsamtalen så spurte de meg pent om hva e-postadressen min var, for å kunne sende meg bekreftelse på at mitt "firma" var blitt godkjent. Personalet hadde ikke tilgang til serverne da de var knust av massen kjøpere xD Den andre gangen ringte de og måtte desverre fortelle meg at jeg ikke kunne kjøpe 2 Raspberry Pies, så de måtte endre bestillingen min til å kun inneholde 1. (Var et forsøk ihvertfall.. ) Den snille damen kunne ikke fortelle hvor i køen jeg var kommet, men at jeg skulle få tilsendt så snart de får inn på lager til meg. Ellers hintet hun til at det var over 1000 kjøpere bare i Norge(!) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Kult at den har blitt såpass populær hvertfall! Er vel liten tvil om at neste batch er under produksjon Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Fikk ordrebekrefelse via e-post med "Forventet levering" i uke 16. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Må ha en av disse gitt. Kan jo sette en til Folding (<joke this) og en til XBMC Endret 29. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Folding? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Folding@home regner jeg med: http://folding.stanford.edu/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg uttrykket meg litt dårlig. Folding@home på den lille enheten? Det vil være håpløst. Er det i det hele tatt kompilert for ARM? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hvilket universitet snakker vi om? ^^ Aberystwyth university i wales Da funker det dårlig å slenge meg på! Samkjører bestilling med gutta på skolen. Da blir det ordnings :-) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Håper denne har blitt litt greiere å få tak i til sommeren Lenke til kommentar
asicman Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk ordrebekrefelse via e-post med "Forventet levering" i uke 16. Jeg fikk ny e-post i dag at ny forventet leveringstid er uke 17. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Meanwhile in Narnia: Vi kunne sikkert sette en sånn i Narnia, for å kopiere Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg uttrykket meg litt dårlig. Folding@home på den lille enheten? Det vil være håpløst. Er det i det hele tatt kompilert for ARM? de har ganske brukbart med CPU kraft, en rigg med 200 av de hadde nok sparket fra seg ganske bra Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Sitter å gleder meg til den endelig kommer. Orderen hos Farnell er oppdatert til "restordre", så får bare vente til uke 17 Men til alle dere som har bestilt, hva skal dere bruke den til? Jeg må skifte ut en gammel doning med AMD XP 1800+ og shitty skjermkort som desktop, så skal jeg skifte ut Apple TV... og sette opp en ny server.. så en til.. og enda en.. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Men til alle dere som har bestilt, hva skal dere bruke den til? Har foreløpig ikke bestilt, bare "meldt interesse", men likevel. Når (hvis) jeg får en slik, så skal jeg finne ut hva den er god for. Dersom det viser seg at den ikke skulle være brukandes til noe (ikke sannsynlig, men likevel), så havner den i en skuff, sammen med mange andre "dingser" som har vært prøvd tidligere. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg skal mekke meg et kult mediasenter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå