tingo Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Problemet er vel at RS og Farnell underestimerte trafikken. Ser at raspberrypi.org er oppe fremdeles. Lenke til kommentar
xip Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Fikk akkurat presset inn en bestilling på Farnell. Gikk gaaanske tregt, fikk ikke redigert handlekurven engang, ble fikk bestilt hvertfall 1 stk. Gratulerer. Jeg er ganske jelly Trur nok den ble utsolgt før jeg fikk bestilt, så får se når de har prossesert orderen.. og det skjer vel i neste uke, engang i tid. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Problemet er vel at RS og Farnell underestimerte trafikken. Ser at raspberrypi.org er oppe fremdeles. Ja, prøvde å komme inn på både Farnell og RS men det var vel bortimot umulig. Lenke til kommentar
xip Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Måtte faktisk registere bedriftskonto for å kunne bestille fra Farnell. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hos no.rs-online.com kan man bare melde interesse for Raspberry Pi, ikke bestille... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hos no.rs-online.com kan man bare melde interesse for Raspberry Pi, ikke bestille... Jepp. Tro om det betyr at de er utsolgt allerede? (har meldt interesse) Lenke til kommentar
xip Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 @Raspberry_Pi Spoken to RS sales team. Not on sale until end of week. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, svarene kommer på Twitter, på løpende bånd. Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Om jeg hadde flaks, så fikk jeg presset inn ordren før de ble utsolgt. Har ihvertfall fått ordenummer, så er inne i systemet Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 GENIALT! Skal helt klart ha ett par slike Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Fikk faktisk bestilt igjennom farnell, tok bare 2 timer å komme igjennom på siden deres... Gleder meg Endret 29. februar 2012 av Howard_ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg venter i all hovedsak på en skikkelig "pakke". B-modellen med et fint lite kabinett med alle kontaktene på samme side. Og at Plex Media Center fungerer smertefritt på Linux ARM. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Har man ikke noe firma får man ikke bestilt igjennom farnell, eller? Lenke til kommentar
xip Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Har man ikke noe firma får man ikke bestilt igjennom farnell, eller? Måtte bruke enkeltmansforetaket mitt for å få bestilt derifra ja, er kanskje på grunn av faktura som eneste betalingsmulighet i norge. Endret 29. februar 2012 av xip Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Det er med andre ord utsolgt nå? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg fikk lagt inn en bestilling hos Farnell (fikk i alle fall ordrebekreftelse). Men det var utrolig kjedelig med flere krasj på hver eneste side i bestillingsprosessen. Raspberry Pi har sikkert skaffet seg mange misfornøyde kunder nå. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som vet når neste batch kommer? Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Snakket med Fernell Norge på telefonen. Om du registrerte ny bedrift idag, så er det fare for at du ikke blir med i Rpi køen før Økonomiavdelingen har bekreftet org. nummeret ditt. Men hun turte ikke si noe mer om deg. De skulle få en oversikt over hvem som fikk iløpet av dagen. Utsolgt er det ihvertfall. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Rakk å få gjennom bestilling Tok sin tid da. Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som vet når neste batch kommer? Ifølge Farnell, vil Rpi være tilgjengelig igjen om 30 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå