Complexity Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Er det fortsatt slik at man må være bedrift for å handle Pi hos Farnell? Har lyst på en Pi 2. Kommer vel i hylla på komplett snarest vil jeg tro. Man kan allerede kjøpe den hos Digital Impuls, men prisen er jo litt stivere enn farnell (499 - 275) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Kjøpte min på RS Electronics. Sender til en kompis i Storbritannia, så slipper forhåpentligvis tollen også. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Da er den på Komplett. https://www.komplett.no/raspberry-pi-2-model-b/836890 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Nesten dobbel pris fra RS Electronics. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Man kan jo håpe den synker litt i pris før de faktisk får den på lager. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Nesten dobbel pris fra RS Electronics. Når RS sender til kompis, og kompis sender til deg, blir det også dobbelt opp med frakt, Så reell prisforskjell blir neppe stort over hundrelappen. I tillegg innebærer din løsning merarbeid og fort en uke ventetid. Komplett sender gratis, og du har varen dagen etter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Nesten dobbel pris fra RS Electronics. Når RS sender til kompis, og kompis sender til deg, blir det også dobbelt opp med frakt, Så reell prisforskjell blir neppe stort over hundrelappen. I tillegg innebærer din løsning merarbeid og fort en uke ventetid. Komplett sender gratis, og du har varen dagen etter. lol nei. Frakten i UK er gratis, koster en drøy 50-lapp til Norge, og jeg får den innen 5 dager. Endret 4. februar 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Fikk RPI 2 idag endte vel på ca. 420kr totalt fra Farnell, kjapt levert med UPS. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 lol nei. Frakten i UK er gratis, koster en drøy 50-lapp til Norge, og jeg får den innen 5 dager. Fem dager er rimelig tett på en uke, og jeg vil si 120 kroner kvalifiserer til "en drøy hundrelapp". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 lol nei. Frakten i UK er gratis, koster en drøy 50-lapp til Norge, og jeg får den innen 5 dager. Fem dager er rimelig tett på en uke, og jeg vil si 120 kroner kvalifiserer til "en drøy hundrelapp". Jeg skal ikke påstå hva som er best, men jeg kan gi deg info om pris og levering. Bestilte den på Mandag for £22.85 og med gratis porto i Storbritannia. Den ble sendt videre til Norge med £5 porto, og jeg får den i morgen. Så jeg har betalt 320 kr totalt (30% spart), og slipper å vente til den kommer på lager. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Bestilte fra netonnet. 395kr med gratis frakt. På lager 12 februar Endret 6. februar 2015 av Complexity Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg rakk å bestille 2 stk. ifra dustin.no i går. Men nå ser jeg de ikke har på lager lenger og prisen har gått ifra 395,- til 445,-. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2015 Fikk et nytt leketøy i posten i dag. 1 Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2015 Fikk for noen dager siden, fra RS, men mangler minnekort :-( Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Lite liv her gitt. Får 4k @ 24Hz ut av pi 2 forresten. 1080p video fungerer fint med omxplayer, men det lille jeg har testet av 4k video har bare vist meg en skjerm med regnbuer (forståelig nok) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå