Gå til innhold

komplett sine tilbud!

Anbefalte innlegg

er det noen her som jobber på komplett.no eller noe sånt som liksom kan si meg hva som kan komme på tilbud, vil ikke kjøpe noe og så plutselig finne ut at jeg kunne spart penger med å vente noen dager.

noen som vet om sapphire radoen 9600 pro fireblade kommer på tilbud, veldig interesert! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at de deler sånn "insider information" her på forumet. ;)

Husker en gang jeg (følte)jeg ble krafitg lurt av Elkjøp.

Jeg skulle kjøpe en ny video maskin, og hadde akkurat gått glipp av et tilbud på en Sony modell.

Men jeg skulle uansett ha ny videospiller, så jeg dro dit, og for liksom å forsikre meg spurte jeg rett ut;

"Kommer dere til å sette ned prisen på denne igjen snart eller - for det var så irriterende å gå glipp av kampanjen deres?"

"Nei, så vidt jeg vet kommer desverre ikke denne modellen til å komme på salg igjen, ihvertfall ikke med det første"

Så prøvde jeg meg litt da, og klarte å prute ned prisen med tre hundre tror jeg. Så jeg spankulerte ut av butikken skikkelig stolt av å ha klart å prute såpass(sjelden jeg pruter).

Én uke senere var samme spilleren satt ned med 1000,-........

Lenke til kommentar

Hehe, selgerne på Elkjøp og Lefdal (samme eier) får provisjonsbetalt og er ute etter å lure deg trill rundt.

a) De lurer deg til å kjøpe produkter kjeden har spesielt høy fortjeneste på og motsatt lurer deg til å ikke kjøpe produkter som er på tilbud. På enkelte produkter har selgerne faktisk minusfortjeneste ved et evt. salg.

B) Du kommer ut med en vare mye dyrere enn du i utgangspunktet hadde tenkt deg.

c) Når det gjelder prisgarantien er det de færreste som faktisk benytter seg av den noe selgerne selvsagt vet.

Lenke til kommentar

B) Du kommer ut med en vare mye dyrere enn du i utgangspunktet hadde tenkt deg.

Vel.. Det er alltid opp til kunden.

Jeg som selger kan ikke tvinge noen til å kjøpe noe.

Nei sant nok.. men man merker jo fort på slike steder som elkjøp, expert ol. at de er mer interresert i å selge deg det med størst fortjeneste enn å selge deg det du faktisk trenger..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...