Hans Erling Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Jeg har ikke fulgt med på dette forumet lengre enn et halvt år ca. Først begynte jeg å skrive på PS data sitt forum, men det forumet er betraktlig mindre enn dette med mange færre brukere, så nå skriver jeg mest her. Men en ting som som "manglet" på Ps data sitt forum og som ikke er særlig savnet er alle sutrekoppene! Fy ****, som folk sutrer på dette forumet. Er det en tråd som starter med "AMD vs INTEL" så TRENGER du ikke å gå inn på den!!! Samme med "Radeon vs Geforce" Styr unna disse istedet for å lage en egen sutre tråd... (Ps legg merke til at 3dmark scoren min står på bunnen av signaturen.) Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Støtter Nest siste innleg helt ut var litt treg! Hw.no er ikke en side som bare Pro`s har talerett! Mirc, Irc, what ever, dagens internett er for anonyme sjeler som er "trigger happy" på tastaturet . Jeg personlig gidder ikke lese gjennon 40 MB eller hvor stort forumet var/er med tekst, bruker siste meldinger daglig og er rimelig oppdater på hva som skjer... Styr unna Intel vs AMD, Radeon vs GF3 osv. Drit i å skrive/syte over at det er tatt opp tidligere. Who cares? Rookies er nybegynnere. Var vi ikke det alle en gang. Anbefaler forumet til alle mine rookie venner.... Mye saklige diskusjoner _________________ http://homepage.mac.com/deadtroll/ :?: _________!__________ :?: [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-02-09 02:19 ] [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-02-09 02:23 ] Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 00:22, hasund skrev:Jeg kan skjønne at folk liker dette med lukkede forsamlinger, være blant sine, osv, se bare på frimurerlosjen og dens mystiske tiltrekningskraft. Men å legge slike sterke føringer på hva som er smakfullt og smakfullt strider nå engang med webens demokratiske idé, all den tid dette forumet fremdeles er definert som offentlig. Ikke at jeg synes disse trådene er så underholdende.Skrytetråder om 3d-scores og nye maskiner interesserer meg null, men jeg skjønner at det finnes andre som bryr seg om dette.Poenget mitt er at hvis du ikke liker denslags tråder, kritiser dem, bruk argumentasjon og la folk bedømme, men ikke mas om utestengelser, passord og nedlegging av forum. Det er ingen som tvinger deg til å lese alle trådene.Et trenet øye vil stort sett se av innleggstittel hva det handeler om, og sile ut uønskede elementer.Likevel, et egen "benchmarking/skryteforum" er ingen dum idé. Hva skal du med skryteforum når du bryr deg null om det? Sitat: "Skrytetråder om 3d-scores og nye maskiner interesserer meg null, men jeg skjønner at det finnes andre som bryr seg om dette." For min egen del er dette greit. Jeg har forståelse for at ikke alle av medlemmene er veteraner innen forumet og at de ikke kan å bruke det (ved søking etc.) Sveinl _________________ Chieftec Scorpio bigtower ABIT KG7 :smile: AMD XP1600+ :smile: Taisol CGK760 :smile: Point of view GF3 768 MB TwinMOS DDR SB Live 1024 Value :sad: 56x Acer, 24x Plextor 60 GB WD :smile: ADSL 704/128 :smile: Logitech cordless [ Denne Melding var redigert av: sveinl på 2002-02-09 10:42 ] Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Enig med Baltazar og B|Real. dette blir drøyt i lengden med skryt og whining! Lenke til kommentar
hasund Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 02:23, Sveinl skrev:Hva skal du med skryteforum når du bryr deg null om det? Her har du misforstått. Jeg ville ikke brukt et slikt forum, men det er det sikkert andre som hadde gjort. Det kunne vært praktisk å kategorisere denslags innlegg, på samme måte som man kategoriserer internett/nettverk, programvare osv. Båssetting er en ganske så praktisk når det gjelder utsiling av informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå