Gå til innhold

"Alt Om Data" begynner å bli ganske smakløs...


Anbefalte innlegg

Er dere enige? Hvor mange ganger har ik folk lagt inn en mld hvor det står f.eks: AMD SUGER. for å få i gang en skikkelig krangel som strakk seg over mange sider med mld som dne gjorde for et par mnd siden. (det var gøy den gangen) men det går ikke igjen. man blir ik enige.

 

Tråder som 3DMark scores har vært gjort flere ganger men kommer igjen, tråder med *whine* er så lei av de som har bedre maskin enn meg *whine*,... dere kan vel komme på mange fler også.

 

Når skal slike Mld ta slutt?

Hva driver folk som legg inn slike tråder?

Må bare si HUFF fryktelig mye spam her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så enig så enig.

Kanskje man skulle ha lager en egen kategori der alle folk som absolutt skrive om hvor bra pc-en er og hviklen prosessoren som er best og hvem som knuser hverandre av nVidia og ATI.

 

Desverre er det en god del n00b's som aldri har diskutert disse temaene og som ikke har fått sagt deres mening om akurat den saken.

 

Nei lag et egent kategori der n00b'ene kan underholde seg :-

Lenke til kommentar

--------------------------------------------

Quote:som dne gjorde for et par mnd siden.(det var

gøy den gangen) men det går ikke

igjen. man blir ik enige.

--------------------------------------------

Denne diskusjonen har jo pågått i 2-3 år nå og visse emner/temaer er jo bare dømt til å komme igjen og igjen. Mange ferskinger med dårlig nettetikk og gamle travere som ikke klarer å holde igjen. Da blir det bare sånn.

Hilsne Ac-Cobra

Lenke til kommentar

Noen ide om hva vi kan gjøre med dette?

 

Moderere hardere? Stenge flere ute? Slike ting har vi jo lyst til å unngå.

 

En ting vi kan gjøre, er kanskje å opprette flere kategorier.

 

Så det var en som klagde her at folk postet "skryt" om maskinvarekonfigurasjonen sin. Kanskje lage en egen kategori for dette?

 

MLW

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 17:35, Pion_ skrev:

Denne tråden var ikke så veeeldig mye bedre da...



still *whine whine*


as always... MANGE andre som legger ut samme type sak som deg...


klager over at andre klager etc.



 

 

Og du klager over at andre klager over at andre klager? Og jeg klager over at andre klager over at andre klager over at andre klager? Nei, dette blir bare tull.

 

La oss holde opp med dette, inkludert meg, så blir verden (hardware.no) et bedre sted.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 17:08, Ola PeK skrev:

Kva med å kutte ut heile kategorien "Alt om data"?

Da er folk nødt til å tenke over kor dei postar ting, og kanskje det ville bli færre useriøse postar fordi dei ikkje passar inn i anna enn "Søppel".


Berre ein strøtanke.


Da må det også opprettes en del andre kategorier: Nettverkskort, tastaur, kabler, TV-kort osv...

Lenke til kommentar

Må vel bare regne med att disse etterhvert så kjente trådene kommer opp i dette forumet.

det heter jo tross alt " alt om data" det kan innebære så mangt.

Mange nye innom her som ikke er like flinke som alle andre.

Men er enig i at noen av trådene kan bli litt kjedelige etterhvert.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 15:57, Baltazar skrev:

Er dere enige? Hvor mange ganger har ik folk lagt inn en mld hvor det står f.eks: AMD SUGER. for å få i gang en skikkelig krangel som strakk seg over mange sider med mld som dne gjorde for et par mnd siden. (det var gøy den gangen) men det går ikke igjen. man blir ik enige.


Tråder som 3DMark scores har vært gjort flere ganger men kommer igjen, tråder med *whine* er så lei av de som har bedre maskin enn meg *whine*,... dere kan vel komme på mange fler også.


Når skal slike Mld ta slutt?


Hva driver folk som legg inn slike tråder?

Må bare si HUFF fryktelig mye spam her



 

Tja si det....

 

Jeg er helt (tildels) enig med deg. Er helt enig hvis man tenker på at det bare er veteraner her.

 

Men det er jo en del nye medlemmer her også som ikke kan å bruke forumet som spør om akkurat slike ting. Men det er jo helt klart at enkelte skriver slike innlegg bare for å provosere eller få mest mulig svar på sine innlegg (skjønner ikke hvorfor).

 

En annen ting som irriterer meg er medlemmer som legger inn samme posten under flere kategorier. Jeg bruker funksjonen "Siste meldinger" konsekvent og ser ofte at samme posten dukker opp flertallige ganger.

 

En del spam er det ja....

 

Sveinl

Lenke til kommentar

Jeg kan skjønne at folk liker dette med lukkede forsamlinger, være blant sine, osv, se bare på frimurerlosjen og dens mystiske tiltrekningskraft. Men å legge slike sterke føringer på hva som er smakfullt og smakfullt strider nå engang med webens demokratiske idé, all den tid dette forumet fremdeles er definert som offentlig.

 

Ikke at jeg synes disse trådene er så underholdende.

Skrytetråder om 3d-scores og nye maskiner interesserer meg null, men jeg skjønner at det finnes andre som bryr seg om dette.

 

Poenget mitt er at hvis du ikke liker denslags tråder, kritiser dem, bruk argumentasjon og la folk bedømme, men ikke mas om utestengelser, passord og nedlegging av forum.

 

Det er ingen som tvinger deg til å lese alle trådene.

Et trenet øye vil stort sett se av innleggstittel hva det handeler om, og sile ut uønskede elementer.

 

Likevel, et egen "benchmarking/skryteforum" er ingen dum idé.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...