PHCTF Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hallå. Det er ofte slik at jeg queuer opp for noe, minimerer vinduet og surfer litt på nett mens jeg venter. Finnes det en addon eller et program som kan lage en lyd når queues popper uten at jeg må ha på lyd in-game? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Skulle gjerne hatt noe lignende. Husker at i Rift så begynte vindue (nede på 'taskbar') å blinke når man hadde funnet en gruppe. Synd det ikke er noe lignende på WoW. Edit: Kom på at jeg egentlig ikke har søkt etter en slik addon. Du kunne prøvd på wowinterface eller cursed, se om du finner noe der. Endret 6. februar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Slik addon finnes ikke lenger og går under botting ifølge blizz Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det du kan gjøre om du har Windows 7 er å sette spillet i windowed mode, alt-tabbe ut av spillet, og holde musa over ikonet på oppgavelinja av og til (da får du et miniatyrvindu) og da kan du sjekke om queuen har poppet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, er slik jeg spiller nu. Fant også ut at det var litt greier å slå på lyden og enable background sound. Så hører jeg lett om det er en gruppe klar for meg. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Det du kan gjøre om du har Windows 7 er å sette spillet i windowed mode, alt-tabbe ut av spillet, og holde musa over ikonet på oppgavelinja av og til (da får du et miniatyrvindu) og da kan du sjekke om queuen har poppet. Klart det, men problemet er at jeg kobler helt ut og glemmer av Wow. Da hjelper den løsningen svært lite. Fant også ut at det var litt greier å slå på lyden og enable background sound. Så hører jeg lett om det er en gruppe klar for meg. Skrur jeg på background sound får jeg jo alle andre lyder på kjøpet også - ikke kult. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det du kan gjøre om du har Windows 7 er å sette spillet i windowed mode, alt-tabbe ut av spillet, og holde musa over ikonet på oppgavelinja av og til (da får du et miniatyrvindu) og da kan du sjekke om queuen har poppet. Klart det, men problemet er at jeg kobler helt ut og glemmer av Wow. Da hjelper den løsningen svært lite. Fant også ut at det var litt greier å slå på lyden og enable background sound. Så hører jeg lett om det er en gruppe klar for meg. Skrur jeg på background sound får jeg jo alle andre lyder på kjøpet også - ikke kult. Plasser characteren din et øde sted elns. Eller du kan kjøpe en ekstra skjerm Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Plasser characteren din et øde sted elns. Eller du kan kjøpe en ekstra skjerm Det blir for tungvindt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635503 Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635503 Ironisk nok har jeg allerede akkurat den skjermen fra før. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Morsom historie, jeg skulle bestille den skjermen, men bestilte feil og endte opp med LCD-versjonen... Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Det var en svært morsom historie du fortalte meg der. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 wow, du får kontakte en GM, og se om han kan gi deg et bedre svar. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 wow, du får kontakte en GM, og se om han kan gi deg et bedre svar. Det var ikke en dum idè. Du er en gluping, du. Skal komme tilbake med hva GMen sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå