AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei. Har de siste ukene hatt kontakt med ei fantastisk jente over telefon. Denne jemta bor ganske langt unna i en stor by og studerer. Jeg derimot bare jobber. Har bare videregående utdannelse. Men vi er fra samme plass. Har hatt koselig samtaler over telefonen. Nå etter helga virker hun ikke så interessert lengre. Hun presterte å ringe meg i fylla og la ut masse følelser om at hun ville ha meg på besøk. Ringte henne dagen etter, da virket hun ganske kort på ordene og sa at hun ville ikke prate om hva hun sa over telefonen og at det var bare noe bullshit hun ikke viste hva hun sa. Virket ikke som hun hadde lyst å snakke mer med meg etter da. Hun gjør meg gal, skjønner ingenting. Spiller hun ett spill? Er hun genuint interessert i d hele store? Bruker hun meg bare som en confident-boost? Vurderer å bare drite i hele henne og aldri mer ta kontakt. Men så liker jeg henne jevlig godt da... Hva skal jeg gjøre? Og hva trur dere hun driver på med? (Vi har hatt sex!) Postet av anonym: 201f5b13845c6004428d9118f71603fc Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 du vil uansett angre om du ikke gjør noe med det :/ jeg ville prøvd litt forskjellig får og se hvordan det ligger ann, uten å virke desperat eller klengete. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 jeg hadde skaffet meg en mullet fort som faen og ringt henne tilbake. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Selv har jeg en regel å ikke ringe jenter. Hvis de ringer meg tar jeg ikke telefonen å sender heller en melding om at jeg er opptatt men kan svare på melding. Jeg tror hvis du fortsetter "forholdet" deres men bare over meldinger er det lettere for deg å forholde deg til hva hun sier og dermed videreutvikle forholdet deres som du ønsker. Det at hun ikke vil prate med deg så mye etter hun la ut om følelsene sine i fylla viser egentlig bare til flauhet fra hennes side. Du MÅ!!!! vise at du ikke tenker på det. ALDRI nevn det igjen. ALDRI!!! (jeg kan ikke poengtere det for mye. ALDRI!!!!). Den hendelsen skal ALDRI ha skjedd så vidt du vet. Du gjorde en stor feil ved å nevne det til henne. Hvis du later som det aldri har skjedd (eller hadde latet som) ville hun lurt på hva du mente å tenkte om det. Siden du ikke gjorde det, og kanskje du hadde et rart tonefall når du nevnte det (derfor jeg liker tekst meldinger) så kan hun ha trukket konklusjoner. Bare 7% av kommunikasjon mellom mennesker er gjennom ord (mulig mer over tlf). Hun tolker mer det du sier ved hjelp av tonefallet ditt. Derfor, igjen, jeg liker tekst meldinger. Da får du sagt det du vil si, slik du vil si det (hvis du begynner med teksting, hold deg unna smilefjes med mindre du er oppriktig GLAD. Da mener jeg så glad at du sitter å storgliser som en idiot). For å fikse det: Ikke kontakt henne før hun kontakter deg. Flørt med andre jenter i mellomtiden og skap relasjoner ovenfor andre mennesker (gutter også). Øvelse gjør mester. Og forresten: Det at dere har hatt sex har faktisk mindre å si enn du tror. Det er også noe du ikke må nevne for henne. Det har heller "ikke skjedd". En fin regel er: Hvis dere ikke er sammen, selv om dere har hatt sex 100 ganger, har dere ikke hatt sex. Det skal aldri nevnes annet enn hvis du vil ha mer, selv da skal du ikke nevne ordet sex puling osv osv. Hvis dere ikke har hatt sex så har dere hatt sex. (hvis du skjønner hva jeg mener?) Etter MANGE feiltagelser og MYE helvete har jeg lært det jeg skriver nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå