klakkelakk Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg er lei singelplayer(aldri likt det helt) og ønsker å få fatt på mest mulig av multiplayer-spill som er lokal. Diverse om spill jeg har kjøpt: * Star Wars 3(lego) er moro, men resten av spillene er dyre. Dynamisk splitting fungerer greit. * Trine 2 var utrolig moro, men moroa tok for fort slutt. * All-Zombies-Must-Die, utrolig lekkert, men syykt vanskelig etter en stund. Ga opp. * Bomberman, kjedelig i lengden. * Who wants to be a milionare? Moro for en kort stund. * Southpark(TD), repeterende * Noe med to roboter... Husker ikke i farta. MK kjøpte jeg også, men er lei hele driten(var mer moro da man var yngre). Monopoly Streets(overpriset) og Worms(kjedelig) virker som de to siste ellers så må jeg gå for resten av legospillene(dyyrt & repeterende). Hørte rykter om at siste Sonic var multiplayer? Virker som at jeg må kjøpe Kinect for mer moro. Husker at SNES og Sega(noe) hadde mange flere multiplayerspill enn dagens konsoller Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg er lei singelplayer(aldri likt det helt) og ønsker å få fatt på mest mulig av multiplayer-spill som er lokal. Diverse om spill jeg har kjøpt: * Star Wars 3(lego) er moro, men resten av spillene er dyre. Dynamisk splitting fungerer greit. * Trine 2 var utrolig moro, men moroa tok for fort slutt. * All-Zombies-Must-Die, utrolig lekkert, men syykt vanskelig etter en stund. Ga opp. * Bomberman, kjedelig i lengden. * Who wants to be a milionare? Moro for en kort stund. * Southpark(TD), repeterende * Noe med to roboter... Husker ikke i farta. MK kjøpte jeg også, men er lei hele driten(var mer moro da man var yngre). Monopoly Streets(overpriset) og Worms(kjedelig) virker som de to siste ellers så må jeg gå for resten av legospillene(dyyrt & repeterende). Hørte rykter om at siste Sonic var multiplayer? Virker som at jeg må kjøpe Kinect for mer moro. Husker at SNES og Sega(noe) hadde mange flere multiplayerspill enn dagens konsoller Rayman origins anbefaler eg på det sterkaste. Vi var 4 stk som holdt på å le oss ihjel når vi spillte det. Det var skit gøy. Lenke til kommentar
Long Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Rock Band 3 (musikk) Dance Central 2 (musikk) Portal 2 (puzzle) Ms. Splosion Man (plattform) Scott Pilgrim vs The World (beat 'em up) Sjekk ut diverse anmeldelser eller les om spillet på f. eks Wikipedia og se om det virker interessant ut. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Takker for svar, håper jeg kan få flere:) Rock Band & DC krever ekstrautstyr. Portal 2 blir herk med multiplayer lokalt, online fungerte det fint(PC). Skal sjekke de to andre. Rayman origins er notert! Fan av Rayman, husker det på PS1! Har stormet gjennom gamer.no og sjekker hele tiden, men det virker som de spillene(sjangern?) jeg er ute etter tilhører fortiden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hva med Lara Croft and the Guardian of Light? Har ikke spilt det selv, men har lest mye bra om det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Worms 2: Armageddon er jo drit morro 4 player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå