lillemeghihi Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 ja, jeg har da tenkt til å kjøpe noe på ebay for første gang.. er det trygt? jeg har "free shipping" som betyr da at jeg ikke trenger å betale for "reisen" men bare produktet. men så står det her: "We are not responsible for any import duties, taxes and handling charges at the buyers' side." hva betyr dette? hva er taxes? takk for hjelp på forhånd! : DD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Det betyr at prisen ikke inkluderer moms/toll. Det må du betale utenom. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Husk å sjekke om det er free shipping til hele verden/norge og ikke bare innen landet varen blir solgt. Ellers er det litt som QXL. Sjekk score/reputation til selger. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Er nok ikke fri frakt til Norge... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Er masse eBay selgere som har fri frakt til Norge! At de ikke er ansvarlige for "import taxes" betyr at du selv må dekke alle utgifter som kommer i form av moms/toll. Er varens verdi under 200kr, så slipper du dette. Er verdien over 200kr så burde du lese litt rundt på nettet om hvordan moms/toll funker i Norge. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Er nok ikke fri frakt til Norge... Hvorfor skulle det ikke vært det? Det er da helt normalt, i det minste fra asiatiske selgere. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå