Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Like posts til en jente jeg liker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av og til er vel ikke farlig?

Hvis hun legger opp kanskje hver / annenhver dag på bloggen og jeg liker kanskje hver 4. / 5. ?

Postet av anonym: c6a7902df326e6946406c9463d34a276

Dude..

Vanligvis når eg legger ut noke på facebook, så driter eg i om folk liker det eller komenterer det, det gjør sikkert ho og.

Lik det du lika, kommenter der du føler du har noke og sei, og ellers så kan du kontakte hon face to face og sei HEISANN oppdaga du at eg har stalka deg på bloggen/facebooken din?

Sjekking no tildags..

Lenke til kommentar

Hvis hun legger opp kanskje hver / annenhver dag på bloggen og jeg liker kanskje hver 4. / 5. ?

Jeg personlig gjør det til et poeng å trykke "like" kun på det jeg faktisk genuint liker.

Men det er sikkert bare jeg som har en skrue løs.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg personlig gjør det til et poeng å trykke "like" kun på det jeg faktisk genuint liker.

Men det er sikkert bare jeg som har en skrue løs.

Det er vel det jeg også gjør atm. Jeg liker hvis hun har lagt opp bilder som jeg liker eller bilder av seg selv.

Lenke til kommentar

Det er en jente jeg er stupforelsket i. Virker jeg veldig som en stalker hvis jeg av og til liker statusene og blogginnleggene hennes? Jeg har ikke snakket med henne før, men jeg tror hun vet jeg liker henne.

Hvis du liker absolutt alt, så kan det blir litt spesielt - av den negative typen.

Lenke til kommentar

Du er stupforelsket i jente med blogg, og det er alt du vet om henne?

Haha, begynn å snakk med henne, og ikke minst møt henne med mindre hun bor langt unna. Husk du er 15 og har ikke lov til å gjøre noe som helst.

Nei, det er ikke alt jeg vet om henne...

Det er en lang historie, jeg bare spurte om det er rart for henne at jeg liker mange av tingene hennes.

Lenke til kommentar

Det er litt sært å sette opp en plan for når du liker ting.

Hehe, legg opp til å like på oddetallsdager, unngå primtallsdager samt det 13de blogginnlegget hver mnd. Bare et godt eksempel.

Endret av SaintInTheCity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...