Kent Rune Haugen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Min første røyk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har sett mange slike røykbilder, og dette er så avgjort ikke det verste jeg har sett Liker kompet, fargene og teksturen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Min første røyk Beskrivelse: Helgens fotoprosjekt, ta bilder av røyk. Veldig gøy prosjekt, samt at hele huset nå lukter røkelse... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Godt skarpt.Bra farger,men det kan gjøres noe mer kunstnerisk,så tok meg den frihet å gjøre en versjon i ACDSee pro 5.Speilet;) bare å kjefte om jeg var frekk uten å spørre;( Endret 6. februar 2012 av Jan Erik Engan 2 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Ble mange røyk bilder i går, kommer sikker flere her. Noen av dem var tenkt som en slik speiling ja Sett mange flotte røyk bilder og vil forsøke å teste ut lignende selv. Skal lage noen også hvor jeg snur alt svart/hvit til hvit/svart. 1 Lenke til kommentar
emichael Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Synes at dette ble veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg