sigrrr Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hei! Pcen min kødder seg og liker å fjerne lyden noen ganger, og noen ganger virker den helt fint. Før har det hjulpet å slå pcen av å på, men det går ikke lenger. Lyder virker ikke noen steder, verken i nettlesere, spill eller i filmprogram. Nede i høyre hjørne er det bare en rød sirkel med et kryss i på lydsymbolet, og meldingen "ingen lydutdataenhet er installert" kommer opp når jeg holder musen over. Lyden virker ikke når jeg kobler i ørepropper heller. Har hatt dette problemet lenge nå, har verken lastet ned eller slettet noen programmer i det siste. Et annet problem jeg har, som ikke er så viktig, er at musepaden gjør det samme som lyden, altså streiker når det passer den. Kan gjerne sitte 2 timer og bruke musepaden, før den plutselig ikke virker og jeg må hente den trådløse musen min (verken bevegelsessensoren eller knappene virker, men fingeravtrykk-greien gjør det?). Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det kommer stadig nye oppdateringer og noen av dem kan krasje ting. En oppdatering krasjet musa mi så jeg måtte formatere pc for å få ting til å virke igjen. Varslet ms om problemet, men som de sa, sånt skjer. Om mulig, burde du forsøkt å fjerne lyddriveren fra enhetsbehandlingen og lagt inn siste versjon etterpå. Mulig noe har skjedd med usb kontrollerne. Kan selvsagt også være hardvare,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå