Gunfreak Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Så jeg kom over denne på et annet forum for spesielt intreserte http://www.gordonandhague.com/index.cfm Basicly så er det 10mm figurer, ferdig malt og på ferdige baser, altså alt du trenger bortsett fra et bord å spille på. Så langt er det bare for den amerikanske borgerkrigen, men han lager allerde figurer for Amerikanske revolusjonen, som kommer i juni. Viss du kjøper super mega pakkan, får du ca. 1000 figurer klare til å spille med, de passer til en myriad av forskjellige spill systemer. Greit nok det er ikke kunst verk, malinga er enkel for å si det rett ut, men den er perfekt for de som vil prøve seg og ikke vil male seg, den enkle malings jobben gjør også at den passer til barn som kanskje ikke er så nøye på malings jobben, perfekt måte å få unge mennesker intresert i historie på. Selv kommer jeg til å kjøpe disse, og "forbedre" dem med noen enkle knep som vises på siden, Bruker man en kveld på å oppgradere malinga blir de mye bedre, bruker man en kveld på å forbedre basene blir de enda bedre. Så på 4 dager har du 1000 figurer klare til å spille med, i en grei kvalitet, kanskje ikke like fin som om man maler selv, men da ville man bruke flere måneder på å male dem. Prisen er ikke så ille heller, prisen for metal figurer du maler selv i samme størrelse er ca. 1kr stykke. Med frakt blir det kanskje 1.5kr stykke i gjennomsnitt. Disse koster 2.9kr stykke, siden man kjøper 1000 om gangen(viss man går fult ut) blir frakten nesten ubetydlig i forhold. Så ja prisen er ca. dobbel metal umalt, men så trenger man maling for å male figurene, jeg bruker ca. 15 forskjellige farger på mine ACW figurer, det er ca. 450kr bare for maling, Så prisen er, ca. 1500kr for metal figurer umalt, pluss 450kr for maling, pluss noen kroner i pensler og slikt, for plastikk ferdig malt er det ca. 3100kr så veldig grovt beregnet ca. en 1000 lapp mer. Men da sparer man mye tid og slit. Man sparer også plass da male bord og slikt tar stor plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå