Emil C. Fredhammer Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nordlys festivalen i Tromsø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hmm...ser at bildetittel henviser til Nordlysfestivalen men det er ingenting i bildet ditt som forteller meg noe om det - i det hele tatt har jeg problemer med å fatte hva du egentlig vise ved hjelp av bildet. Det jeg ser er: avkappede deler av trær og flaggstenger, reklameflagg, skalken av en fjellrygg, deler av en kunstinstallasjon, to fakler, en måne og en himmel - alt satt sammen helt tilfeldig og tilsynelatende uten noen bakenforliggende tanke eller sammenheng. Som du sikkert skjønner har jeg vanskelig for å se både hva bildet er ment å fortelle og at det kan være en bevisst tanke bak hva som er gjort. Ok, du var i Tromsø mens Nordlysfestivalen pågikk, og da kom du tilfeldigvis borti utløseren på kameraet mens hodet ditt var et helt annet sted, og resultatet har du postet her - stemmer det eller er det en annen historie bak hvordan dette bildet ble til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg