JonasHHH Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hey! Har trent nå i 1 år, og etter den tiden har jeg fått strekkmerker på bicepsene, og det ser ut til bare fortsetter nedover armen, noe tips?? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hvilket redigeringsprogram er det du har . Ser at dette innlegget ikke har sin misjon lengere siden tråden er flyttet fra kategori "bilderedigering og programvare" til kategori "sport og trening". Endret 5. februar 2012 av Nautica 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Har fått sånne jeg og på bicepsene, ser helt forjævlig ut. Er ingenting man kan gjøre med tror jeg :/ Endret 5. februar 2012 av Ownbeef Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Når musklene vokser strekker sikkert huden seg noe. Få i deg sink og b vitaminer, er for hud. Endret 6. februar 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 http://www.iform.no/pub/art.php?id=1161 konklusjon Strekkmerker vil blekne med tiden. I starten er de ofte blårøde og etter hvert blir de mer hudfarget og dermed mindre synlige. Er du fortsatt plaget, så er det bare å ringe en laserklinikk, hudlege, massør eller kirurg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå