Torader Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ønsker å få både telefon, 3G tablet og PC (med innebygget 3G-modul) på nett "samtidig". Vet noen av leverandør som tilbyr 3 SIM-kort i ett abonnement? Jeg synes det er vanskelig å finne relevant informasjon på leverandørenes hjemmesider. Lenke til kommentar
RosaBokser Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Vet at både telenor og netcom tilbyr "tvillingkort" som lar deg bruke samme abonnement på to simkort samtidig. Det koster omtrent 30kr/mnd hvis jeg ikke husker feil.. Usikker på om det er mulig å ha tre simkort samtidig. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 OneCall tilbyr såkalt "Trillingsim" på sine abonnement hvor det nå er Fri Data fram til 1. april. Koster kr.19,- per måned i tillegg til abonnementet per SIM-kort. Finner mer info om det her 1 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) OneCall tilbyr såkalt "Trillingsim" på sine abonnement hvor det nå er Fri Data fram til 1. april. Koster kr.19,- per måned i tillegg til abonnementet per SIM-kort. Tidligere var det i alle fall slik at det skapte problemer med mottak av samtaler på mobiltelefonen når man brukte tvilling- eller trillingsim i dataenheter som ikke kunne motta samtaler. Har dette endret seg? Endret 8. februar 2012 av azetlitz Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Telenor er det mest optimale fant jeg ut da jeg ringte til seks-syv leverandører i fjor. Netcom støtter ikke deling av datapakker på tvers av flere SIM og få Telenor-videreselgere har like gode datapakker som Telenor selv. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Netcom støtter ikke deling av datapakker på tvers av flere SIM Men NetCom har derimot mobilt bredbånd tvilling, som gir tvillingkort kun med data. Edit: Av og til går det litt tregt, så det var ikke før nå jeg leste/forstod hva du mente. Det er ikke noe problem å dele datapakker på andre SIM-kort. Jeg har gjort det på mitt abonnement i flere år. Endret 8. februar 2012 av azetlitz Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 OneCall tilbyr såkalt "Trillingsim" på sine abonnement hvor det nå er Fri Data fram til 1. april. Koster kr.19,- per måned i tillegg til abonnementet per SIM-kort. Tidligere var det i alle fall slik at det skapte problemer med mottak av samtaler på mobiltelefonen når man brukte tvilling- eller trillingsim i dataenheter som ikke kunne motta samtaler. Har dette endret seg? Dette har vært en problem for flere operatører, men har fungert fint med One Call i 3år nå hvor jeg har benyttet 2 sim hvor det ene har blitt benyttet til iPad og annet ikke-telefoni. 1 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette har vært en problem for flere operatører, men har fungert fint med One Call i 3år nå hvor jeg har benyttet 2 sim hvor det ene har blitt benyttet til iPad og annet ikke-telefoni. Bra at noen har fått det til å fungere i alle fall, men rart at de andre operatørene ikke klarer å få det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Netcom støtter ikke deling av datapakker på tvers av flere SIM Jo det gjør de. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg ringte Netcom i oktober og spurte veldig eksplisitt om de støttet trilling-SIM med ubegrenset datatrafikk over alle SIM og jeg ble fortalt at jeg enten måtte kjøpe et bedriftsabonnement eller betale for tre datapakker. Lenke til kommentar
runel Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Telenor har iallefall løsninger; Privatkunder kan benytte tvilling, og en "datatvilling" i tillegg Bedriftskunder kan benytte tvilling, og "datakort" i tillegg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Både privat og bedrift kan ha trilling. Jeg har hatt det hos Telenor i to år og nå hos OneCall i et halvt år. Alle tre SIM-kortene er fullverdige og ikke bare for data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå