Gå til innhold

Abonnemenet med 3 SIM-kort og fri data?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OneCall tilbyr såkalt "Trillingsim" på sine abonnement hvor det nå er Fri Data fram til 1. april. Koster kr.19,- per måned i tillegg til abonnementet per SIM-kort.

Tidligere var det i alle fall slik at det skapte problemer med mottak av samtaler på mobiltelefonen når man brukte tvilling- eller trillingsim i dataenheter som ikke kunne motta samtaler. Har dette endret seg?

Endret av azetlitz
Lenke til kommentar

Netcom støtter ikke deling av datapakker på tvers av flere SIM

Men NetCom har derimot mobilt bredbånd tvilling, som gir tvillingkort kun med data.

 

Edit: Av og til går det litt tregt, så det var ikke før nå jeg leste/forstod hva du mente. :)

 

Det er ikke noe problem å dele datapakker på andre SIM-kort. Jeg har gjort det på mitt abonnement i flere år.

Endret av azetlitz
Lenke til kommentar

OneCall tilbyr såkalt "Trillingsim" på sine abonnement hvor det nå er Fri Data fram til 1. april. Koster kr.19,- per måned i tillegg til abonnementet per SIM-kort.

Tidligere var det i alle fall slik at det skapte problemer med mottak av samtaler på mobiltelefonen når man brukte tvilling- eller trillingsim i dataenheter som ikke kunne motta samtaler. Har dette endret seg?

Dette har vært en problem for flere operatører, men har fungert fint med One Call i 3år nå hvor jeg har benyttet 2 sim hvor det ene har blitt benyttet til iPad og annet ikke-telefoni.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette har vært en problem for flere operatører, men har fungert fint med One Call i 3år nå hvor jeg har benyttet 2 sim hvor det ene har blitt benyttet til iPad og annet ikke-telefoni.

Bra at noen har fått det til å fungere i alle fall, men rart at de andre operatørene ikke klarer å få det til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...