Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rød og svart penis :S Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Etter jeg hadde samleie nå sist, så har det blitt ett rødt/svart ganske stort merke på penis. Dette er da snakk om du utsiden av forhuden og ikke på selve hodet. Selve sexen var ganske røff så jeg skjønner at ett eller annet kan ha skjedd. Det gjør ikke vondt og den virker som den skal, ihvertfall hittil! Spørsmålet er om dette er noe som kan være lurt å få sjekket ut? Eventuelt hva som har skjedd?

Postet av anonym: bda21f90d246fa3af355c08b75559bac

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg har hørt om noen kjønssykdommer som gir slike symptomer men ikke ta meg som noen guru innen det feltet akkurat :p

Kan høres ut som en blodutredelse under huden. Se etter bilder av blodutredelser (trenger ikke være på penis) og se om du finner noen som ligner det du selv har før du evt. går til lege om du fremdeles er usikker på hva det er.

Lenke til kommentar

Okei, det ser ikke like ille ut lenger tror jeg. Og SVART var vel kanskje litt å ta i, men mørkerød ihvertfall. Tror det enten er et blåmerke eller brannmerke, men har aldri vært plaget med dette før.

Postet av anonym: bda21f90d246fa3af355c08b75559bac

Enda godt det da ;)

Det er ytterst lite sansynelig at en seksuelt overførbar sykdom ville manifestere så fort, så det er antagelig bare blødning i små blodkar som følge av friksjon osv.

Så lenge det ikke er mørkeblått, sort, eller sprer seg, og du ikke har veldig vondt eller noen andre symptomer, så ville jeg bare lagt en ispose på junior og tatt det med ro i en uke. Og fuktighetskrem! Det kan bli vondt hvis huden begynner å flasse eller sprekke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...