Gå til innhold

Kjøp av vannbong!

Roar87

Anbefalte innlegg

Hei der kjøtt og blåbær. Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt vannbong online! Jeg søker da hovedsakelig norske sider, pga at det er ofte mye rimeliger med tanke på frakt/moms og lignende. Jeg skal selvsagt ikke bruke bongen, men ha den som suvenir.

Så, er det noen av dere hyklere som har noe erfaring eller vet om noen norske sider som selger bonger? :) På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske ubrukelige svar. Men har dere noen erfaring med for.eks bamboolt.com eller hyggeshop.no? Har snysket litt innom disse sidene, og er ikke helt sikker på hvorvidt det er brukelige sider. Hyggeshop ser forøvrig ganske seriøs ut. Svar ønskes og gledes!

Lenke til kommentar

Du virker muligens litt ubrukelig ut selv. :love:

Weedshop har jeg som tidligere nevt bestillt ifra før, både bestilling og levering gikk smertefritt.

Shangri-La er en veldig kjent butikk så har mange faste kunder så vil absolutt tro at du vil bli fornøyd hvis du velger og bestille der.

Everyonedoesit er jo en verdenskjent side med et fantastisk utvalg. Så lenge suveniren du finner koster mindre en 200kr (tollgrense) tror jeg dette er det beste valget med tanke på utseendet/pris på suveniren.

De sidene du hadde sett litt på har jeg aldri hørt noen ting om.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Bare en rustet falleferdig skrue vet vel ikke om de sidene som du nevner her. Jeg ville i utgangspunktet ha kontakt med den smarte eliten her inne (som meg selv), men det så ikke veldig lett ut.

Du så også ut til å ignorere det faktum at jeg var på utkikk etter norske nettsider. Er det allikevel noen som vet om noen butikker (snakker nå ikke om nettsider) rundt i landet som kan selge vannpiper? Gjerne Oslo eller Stavanger.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...