royandre00 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) det er veldig(EXTREMT) mye hare her vær vinter.! tenkte og skyte noen i år men, jeg har selfølgelig lånt salongen bort :-( tengte og sette ut noen snarer rundt omkring huset, men vet ikke hvordan man lager eller settter opp det. Så om noen med kunnskap med dette, kunne gitt meg litt informasjon til hvordan jeg gjør dette,har det vært suuuupert! Mvh Roy A. Endret 5. februar 2012 av royandre00 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er forøvrig jakt- og fangsttid på hare. Hvis du har hagle, så er det fritt frem gitt at du er på ditt eget terreng. Ut i fra det jeg finner ut så er det ikke lovlig med snarefangst på hare, men kun rype. http://www.lovdata.no/for/sf/md/td-20020322-0313-009.html Så jeg vil rett og slett anbefale deg å skaffe deg en hagle, trådstarter. Og Gypsy, vær så snill og hold dette tullet unna slike tråder. 2 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 [...]tenkte og skyte noen i år men, jeg har selfølgelig lånt salongen bort :-([...] "salongen" (dvs .22L, .22LR og .22short) er ikke tillatt benyttet på hare heller. 1 Lenke til kommentar
royandre00 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 stooort takk til dovahkiin, :D :D :D :D :D :D :D :D nå har jeg laget en, og første kvelden¨boom¨ der satt den!! MILLLIONER TAKK!!!!!! 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 jeg har ryddet litt i posten. alle former for reaksjoner bes tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå