Nabaal Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Long story short... Jeg føler meg teit og sleazy.. Vet ikke hvorfor. Se da, jeg har en vennine som likte meg før og liker meg forsatt som en god venn, eller en soulmate type venn. Men jeg liker hennes vennine mer, og jeg har lyst å prøve meg på hun. Hva skal jeg gjøre? Er det riktig av meg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Kjør på. Hun liker deg som en venn, hvorfor skulle hun da bli såret om du holder på med venninna hennes? Endret 5. februar 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Sweet. Men hun vennina mi hadde følelser for meg før da, men så jeg er redd for at jeg sårer henne. EDIT: Oii.. fant ut at vennina hennes er søsteren hennes :x Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Oi. Muligens lurt å ta opp det med venninen din før du går på søstra hennes Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg skal innrømme jeg drog på smilebåndet når jeg leste at det var søstera hennes. Var jeg deg, ville jeg holdt meg langt unna. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 *snip* og liker meg forsatt som en god venn, eller en soulmate type venn. Og du vet ikke hvem søstra hennes er? Virker ikke som dette går så dypt akkurat, kjør på! Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 hehehe dette ble litt for fail.. Søsteren hennes er gift og har et barn på 4... EPIC FAIL Takk for hjelpen folkens XD Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) EDIT, leste barn på 4. RUN FOREST RUN Endret 5. februar 2012 av Priim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå