Misamisa Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 tenkte jeg skulle finne ut av dette. jeg vedder på nesten alle syns kvinnen/jenta i denne videoen er veldig pen og hvorfor? fordi hun er veldig symentri. er dere enige? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Har da sett penere...blir for "fint" for meg hvis du skjønner EDIT: Ble litt feil, altså hu er pen, men alikevel ikke noe for meg. Endret 5. februar 2012 av TMB Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hun er (var) fantastisk pen etter min mening. Begynner vel å dra litt på åra nå men, du har nok et godt poeng. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hu er ikke stygg, men jeg synes ikke hun er helt min smak. Hadde hun gått forbi meg helt tilfeldig hadde jeg ikke brydd meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg hadde gjort hun. Postet av anonym: 6032e6969c918cbf40c4cb6ab3e057d1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Symetri er ikke alt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hun er pen fordi hun har et veldig symmetrisk ansikt, store øyne og sånn "baby-look"/søtt ansikt. Dette er noe som anses som pent i alle kulturer verden over. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 hun er ikke uatrakktiv, men for å si det slik, om jeg går inn i en full coop prix og henger der i ca 15-20 min i prime time ville jeg nok sett minst 10 damer som jeg ville ansett som <<penere>> Hadde gjort hun argumentet er meget validt dog. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Litt over middels liksom. Kanskje 7/10. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ikke sikt for høyt nå gutta. Hun er pen. Ikke perfekt, men pen. Endret 8. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ikke sikt for høyt nå gutta. Hun er pen. Ikke perfekt, men pen. Nå var det vel ikke slik JEG tolket tråden hvertfall? Personen prøver å bruke dette som til å bevise at vi alle har tilnærmet lik smak, noe som dette absolutt ikke beviser. Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Oy jeg er overraska. Dette beviste bare at alle ikke har lik smak på hva som er pent. Trodde fler skulle synes hun var veldig pen.. jaja bra man har forskjellig smak. Endret 8. februar 2012 av Misamisa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Symmetri er nok eit moment, men på ingen måte noko avgjerande faktor. At folk har forskjellig smak er vel neppe noko overrasking. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hun er ikke den typen man tenker "oi hun er pen". Litt over middels kanskje? 1 Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Hun er ikke den typen man tenker "oi hun er pen". Litt over middels kanskje? MIDDELS?? wow vi har forskjellig smak. jeg vil si 9,5/10 3 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ikke pen. minner meg om våre nye landsmenn. 3 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ikke veldig rart, da hun er fra tsjekkia? 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg tror nok ikke alle har lik smak. Men mange kriterier er nok like. f.eks tror jeg de fleste syns hun til høyre er finest her (selv om det sikkert finnes noen svært få unntak): Et annet eksempel, her er et bilde av ei svart jente, mange vil nok synnes hun er fin, mens mange også vil synnes hun ikke er særlig attraktiv. (Rett og slett fordi enkelte ikke syns svarte mennesker er fine) 3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Vi har definitivt ikke lik smak alle mann. Jeg liker mennesker med veldig markerte ansiktstrekk. Jeg synes ikke eksempelet til TS er noe videre da hun har for platt ansikt. 4 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Kultur, dvs. miljø, er en vel så viktig faktor for hva vi synes er attraktivt. Det å være feit var attraktivt når det krevde velstand for å kunne bli det. Ulike kulturer har ulike ting de bekymrer seg for og er opptatt av, også når det gjelder kropp og hva som puttes på eller igjennom den. Det finnes de som strekker halsen så langt de kan, strekker leppa så langt de kan, og menn som danser, farger og kler seg som vi kanskje ville forventet at kvinner gjorde. "beauty in different cultures" Og så finnes det de som synes at en giftering gjør en person attraktiv, spesielt når det ikke er en motpart til deres egen, om de har en i det hele tatt. Endret 11. februar 2012 av KarlRoger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg