Gå til innhold

ASUS F3SR dvd problem

UUnreal

Anbefalte innlegg

Pc`en vil plutselig ikke brenne cd er og dvd`er etter windows 7 er innstallert.

Drivere er umulig å oppdrive hos support.asus.com til windows 7.

matshita dvd ram uj 860s er dvd spiller.

Kan noen hjelpe meg å finne drivere som fungerer? De som er i pc nå er fra 2006 og de er aaaalt for gamle.

For ordens skyld har jeg cd`er med drivere på, men de får jeg ikke brukt. The ironi.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt skal det ikke være behov for egne drivere, men holde med et brenneprogram som støtter DVD spilleren. Prøv burnaware, pleier funke: http://www.burnaware.com/

Dvd spilleren klarer ikke å lese vanlige cd`er eller dvd`er så er skeptisk.

Selv om alt skal være i orden med drivere.

Hva er spesielt med dette brenne programvaren framfor andre? Har testet nero gratis o.s.v.

post-31535-0-64562900-1328476431_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Når jeg i sin tid søkte etter brenneprogramvare var det ihvertfall slik at programvaren måtte støtte den enkelte brenneren. Burnaware tar også endel hensyn jeg ikke har sett andre gjør, bl.a tilbakestiller til win brenning ved avinstallasjon og har eget valg for om kun administrator eller alle brukerne skal få tilgang til brenneren. Er ingen ekspert på det, men andre spillere har fungert med burnaware som ikke har fungert med bl.a nero. Når det er sagt så hjelper det ikke mot hardware feil.

Lenke til kommentar

Når jeg i sin tid søkte etter brenneprogramvare var det ihvertfall slik at programvaren måtte støtte den enkelte brenneren. Burnaware tar også endel hensyn jeg ikke har sett andre gjør, bl.a tilbakestiller til win brenning ved avinstallasjon og har eget valg for om kun administrator eller alle brukerne skal få tilgang til brenneren. Er ingen ekspert på det, men andre spillere har fungert med burnaware som ikke har fungert med bl.a nero. Når det er sagt så hjelper det ikke mot hardware feil.

Det er ikke hardware feil. Det er feil drivere. Som jeg har sagt før. På vista fungerer cd/dvd brenner fint, men med win7 så er det andre drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...