Lackadaisical Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Som tittelen sa, så lurer jeg på om det er noen måte å få ut et spill fra en YLOD PS3. FFXIII-2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Slå av maskinen med bryteren på baksiden av PS3. Så holder du inne Eject knappen og slår på bryteren bak, etter noen sekunder vil den starte å blåse voldsomt. Trykk på Eject knappen til forhåpentligvis maskinen spytter ut plata. Gjenta hele prosedyren flere ganger om det ikke fungerer på første forsøk... Andre er å slå av med bryteren på baksiden, vippe den på igjen og trykke som mange ganger på Eject. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Hmmm det er en 60 gb modell, utifra det jeg har lest så sier iallefall en del at det ikke funker + jeg har prøvd det et par ganger uten nytte ;( Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Du får prøve å gjøre som eg og mange andre har prøvd når en har fått YLOD. Du trenger ikke noe teppe som han her legger over. Men varm den opp med hårføner, frem og tilbake i 15 min. Så blåser du med kaldluft i ca 10 min. Setter i HDD igjen, plugger den i slår på strømmen hiver deg over eject knappen og tar ut spillet. Slik fikk eg ut Fifa 12 da min gamle maskin døde. Den holdt seg på i 3 min før den døde igjen. Men du får vertfall spillet ut. 1 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Haha, gjorde det og det funket . Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå