Lackadaisical Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hei, jeg kjøpte en ps3 ca 2 måneder etter utgivelsesdato er 23. mars 2007. Så det vil si rundt mai 2007, etter ca 2 år fikk jeg YLOD og brukte reklamasjonsretten til å få en ny. I dag fikk jeg YLOD på nytt :/, så noen som vet om jeg fortsatt har rett på reklamasjon? Takk Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jepp. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er en svakhet på disse feite utgavene så du får fornyet garanti når du får den "nye" når du leverer denne til service. 1 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Er en svakhet på disse feite utgavene så du får fornyet garanti når du får den "nye" når du leverer denne til service. :O Seriøst? Jeg visste ikke at garantien ble fornyet. takker for svar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Du er fortsatt innenfor fem års reklamasjonsfrist om garantien allikevel skulle være utløpt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Du har dine rettigheter i behold enda, så det er bare å reklamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå