Zinzion Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hallo, har et veldig spesielt hovedkort ( jeg tror det er spesielt siden komplett hadde aldri hørt om disse koblingene ) men har lyst til å sette inn større strømforsyning men den har en 12 pin kobling =/ Har noen gode forslag til åssen jeg kan løse dette? kanskje skaffe en 8 pin til 12 pin overgang eller noe ? Forklaring: Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 12-pin? På bildene ser jeg 4-pin + 10-pin. Hvis det er 10-pin du mener, så finnes det en 10-pin atx standard, som det finnes adaptere for. Om det passer ditt hovedkort vet jeg ikke, men mer info finner du ved å Google "10-pin" atx adapter Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Det ser ut som de 10-pin + 4-pin koblingene du viser fram fra strømforsyningen er et "ikke standard" system fra en Dell. Du må poste merke og modell av pc'en din (gjerne også service tag) for å finne en løsning på problemet. Endret 6. februar 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
Zinzion Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Ah, okay. Pc'n er en Lenovo S20 pc (M/T - m: 4105-E2G ) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Det står på denne siden, at pluggen er 10-pin ATX standard, på dette hovedkortet brukt til å forsyne VRM. Hvis man kjøper en 20/24-pin til 10-pin overgang/kabel, så burde det gå greit å patche den inn på en standard PSU. Pinout for 10-pin ATX finner du i dette dokumentet. Endret 10. februar 2012 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå