Tor Rasmussen Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har lest ting som at har Telenor bygget ut, så tilbyr også andre aktører som Bluecom m.fl. også DSL på samme sentral. Nå har det seg slik at BKK skal bygge ut xDSL her før året er slutt, men siden prisene er noe stive (1985,- i etablering + 448,- for 768 kbps), så lurte jeg på om det er naturlig at det vil bli andre tilbydere hos oss når BKK har oppgradert sentralen ? Noen som vet ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har lest ting som at har Telenor bygget ut, så tilbyr også andre aktører som Bluecom m.fl. også DSL på samme sentral.Noen som vet ? Telenor Networks leier ut utstyret til alle om ønsker og tilby xDSL, de tilbyr ikke noe produkt til sluttmarkedet og det er absolutt ingen selvfølge at andre aktører ønsker og gjøre dette. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Enivest AS er del-eid av bla. BKK, og jeg vet at de er i gang med noe stort. Jeg kan ikke si nøyaktig hva det er, men det har noe med trådløse sendestasjoner å gjøre... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå