ZedoRk Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) . Endret 26. juli 2014 av killbox Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Dette har med filtildeling å gjøre. Du må ha valgt at f.eks ikoner skal åpnes med isoprogrammet osv. Da gjør de nettopp det. Et godt pakkeprogram som izarc elelr lignende leser isofiler og da trenger man ikke eget isoprogram lenger. Problemet ditt er at du må manuelt velge hvilke filformat som skal åpnes med hvilke programmer. Velger du en fil, så vil alle like filer åpnes slik. Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) . Endret 26. juli 2014 av killbox Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Enkleste er vel bare å stille maskinen tilbake til før du gjorde dette. Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Hvordan gjenoppretter jeg til tidligere tidspunkt i Windows 7? Merker at jeg er helt ute av kurs og kunnskapen min ikke strekker lenger her.....Unnskyld at jeg stiller så dumme spørsmål Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Når jeg velger systemgjenoppretting så kommer "Åpne i" vinduet... Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) . Endret 26. juli 2014 av killbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå