Tor r Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Spøker det. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Alltid et motiv om en tar seg en tur ut:! bilde tatt i uværet som herjer på Jæren i dag. Ikke lett å få klart i snøen som føyk runt meg. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Synes du klarte det utmerket i disse værforholdene,og har prøvd å skarpe opp med alt jeg har av slikt verktøy,uten att det hjalp.Så mer enn godkjent dette;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Bra observert dette! Ser jo unektelig ut som et slags spøkelse ja! God 3'er! 1 Lenke til kommentar
Heidi Knutsen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 :o) Morsomt bilde Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Synes du klarte det utmerket i disse værforholdene,og har prøvd å skarpe opp med alt jeg har av slikt verktøy,uten att det hjalp.Så mer enn godkjent dette;) Takk for tilbakemelding,kjekt å høre du har prøvd deg litt!! Bra observert dette! Ser jo unektelig ut som et slags spøkelse ja! God 3'er! Kjekt med en 3! :o) Morsomt bilde Takk Synes du klarte det utmerket i disse værforholdene,og har prøvd å skarpe opp med alt jeg har av slikt verktøy,uten att det hjalp.Så mer enn godkjent dette;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg