Vertical^ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hei! Min BenQ LED G2222HDL skjerm har begynt å flimre ved oppkobling fra bærbar PC. Har nemlig bare min skolePC som er på usle 13". Når jeg kommer hjem kobler jeg den derfor opp til BenQ skjermen via VGA-kabel. Skjermen står klar med VGA tilkoblet bak, så kobler bare VGA-"støpselet" i VGA-kontakten på den bærbare PC'en. Trykker da "Fn", og velger "Bare projektor". Den kobler seg opp, men jeg møter en flimrende skjerm. Hva kan jeg gjøre? Jeg tok VGA-kabelen fra den stasjonære PC'en her i huset, men fikk samme resultat. Skjermen fyller 1. år den 21. Februar. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Gå inn på avanserte egenskaper for den eksterne skjermen, og sjekk at oppdateringsfrekvensen ikke står til noe ustandard; f.eks. 59 Hertz. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Merkelig nok så flimrer ikke skjermen nå lengre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Noen ide om hvorfor dette bare forekommer en gang i blant? Nå flimrer den igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå